Poznej své město

Poznej své město

Anotace: Krátká reportáž k projektu poznej své město, který probíhal na mé škole asi v polovině roku...velice zajímavá a zábavná situace - což se bohužel nedá říci o této reportáži :-)

Zdravím vás!
Ráda bych vám pověděla něco o našem projektu s názvem : Poznej své město.
Projekt byl vytvořen aby žáci Prim poznaly město Neratovice.Spolu s nimi se také zapojí studenti Oktáv a Septim, kteří navštěvují pedagogický seminář.Pomáhají Primánům, jsou jejich pedagogickým dozorem.
Všichni se rozdělí na skupiny a ty dostanou různé okruhy v Neratovicích.Poté mají za úkol tyto okruhy (mezi jinými Hasiči a Policie) do podrobna rozebrat, poté o nich něco řeknou před ostatními.Také ukazují fotky a různé prezentace.Když všechny skupinky dokončily své „vyprávění“ napíše se krátký test - jehož otázky psal pedagogický dozor - , který ukáže kolik si toho žák zapamatoval.
Žák ze školy po tom co absolvoval projekt odchází s pocitem že celé město zná a zejména ti kteří nejsou z Neratovic ocení to že už se nemusí bát toho že se ztratí.Účelem projektu je – jak napovídá název- poznat své město, většinou se to podaří.
Autor Trinaja, 17.04.2008
Přečteno 524x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí