Moulin rouge v Březůvkach

Moulin rouge v Březůvkach

Anotace: ......jeden bordel.....

V Paríži existoval klub mužmi vyhľadávaný, ženy zahanbujúci a na vtedajšiu dobu provokujúci, Moulin Rouge. Jeho tzv. obdoba sa nachádza aj v čechách, jeden z týchto klubov je aj v Březúvkach, pod záštitou party hotela, ktorého majiteľ ešte asi žije v komunistických časoch a jeho názor na ľudí je asi taký, že každý ho chce okradnúť, hoc aj o 5 korún. A ako som sa sem dostala ja? Ani sama neviem, potrebovala som z domu vypadnúť. A tak som tu začala robiť na recepcii, aj keď ma lákali na prácu spoločnice - k...y. Ale ja sa mám ešte trochu rada...
A to tu robíme za 39,-Kč na hodinu a za mesiac spravím 240 hodín, čož moja výplata je 9360,- korún, z toho mi strhnú za ubytovanie a stravu. Ale aj tak mi to vychádza, že je to ďaleko pod hranicou zákona, nuž ale kto má peniaze, může všetko, aspoň tak mi to vychádza. A spoločnice majú zo sumy 2500 korún, čo zaplatí zákazník, smiešnych 1000, zvyšok ide majiteľovi. Skrátka, kto má veľa sa mu máli.
Prostredie tu je pekné, ale to ostatné nič moc. Majiteľ je proste starý dedko, ktorý sa k nám chová ako k otrokom, arogantne a povýšenecky. Spoločnice majú medzi sebou stále nejaké naťahovačky a každý normálny človek odtiaľto zdrhne. Aj ja už, našťastie odchádzam, po pár mesiacoch som zrelá na psychiatriu. Ale vonku je krajší svet plný farieb a normálnej práce. Ak chcete prídte sa k nám pozrieť, veď na Březůvkach je len jeden party hotel.
Autor bathory, 19.09.2008
Přečteno 553x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Být tebou tak z tama vypadnu... Nebo si nakonec řekneš, že trochu peněz bys vydělat přece jen mohla...
PS: a neznáš nějakou, říkala si "Ketty"? Teď by mohla mít tak kolem - dvacet osm?

20.09.2008 13:52:00 | Favi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí