Počátecká mozaika

Počátecká mozaika

Anotace: ... že by reportáž z Počátek? Složku z názvem Počátky 2008 jsem přesunula do archívu. Snad na někdy příště ...

Tak nevím. Po předreportáži z Počátek by tak nějak logicky měla přijít reportáž z Počátek. Možná jsem si to i tak trochu plánovala, že sem něco takového dám. A nedala. Roztočil mě dokonale kolotoč všech těch restů, které jsem, jako méně důležité, odkládala před srazem. A co teď po týdnu psát? Skoro každý tu už nějak vyjádřil své pocity. Viděli jsme fotky. A doufám, že další ještě uvidíme. Tak co?

Tak si aspoň pro sebe skládám do rámečku mozaiku. Rámeček jsem poskládala z klidného prostředí Valchy a Počátek. Je tam hladina rybníků, vybarvené podzimní listí, klid na lesních cestách, chladivá voda ve studánce, kašna na náměstí, opuštěné čapí hnízdo i věčné prozpěvování pana Tomandla.

A uvnitř? Uvnitř jste vy všichni. Vaše jména, podoby. Všech 38 lidiček. Včetně těch co přijeli jen na chvilku.
Vaše úsměvy, pohledy do očí, přípitek kominíčky (i když se mu někteří bránili). Zpěv při kytaře i diskusní kuřácké kroužky na terase či v hospůdce. Nesmí chybět výborné koláče a cukroví. A samozřejmě i láhev slivovice. Jen ten táborák chyběl. Možná i proto, že teplo vypadá v říjnu trochu jinak. A ta kamna na jídelně ... Prostě kamna jsou kamna, když venku fouká studený podzimní vítr.

Do obrazu přikládám i hrající si děti na kolotoči, hromadu kaštanů, čutání do míče na hřišti. I ranní pískání ve sprše, přátelská pošťuchování i ten už tolikrát zmiňovaný břišní tanec.

Tak mozaika je složená, zavěsím si ji do koutku své duše a budu se těšit, že příště k ní přibude další. Stejně pěkná a barevná ...
Autor Štěpina G, 12.10.2008
Přečteno 553x
Tipy 29
Poslední tipující: jedam, hanele m., saddova, Noc17, Kikay, Pišák, Triffid Kolbe, Levandule, Churry, Lorraine, ...
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

***

01.11.2008 09:49:00 | jedam

kazdy sme si myslim poskladali svou mazaiku, kazdy tak trosku jinak .. ja nejsem vyjimkou a myslim, ze ta ma mozaika u mne bude viset hoodne dlouho..nejmin urcite do pristiho srazu tohoto blaznive fascinujiciho modreho sveta...

22.10.2008 14:32:00 | saddova

příště jedu kdybych měla scíípnout :o)

robot píše RAy...of light asi :o)

17.10.2008 11:03:00 | Noc17

Ano, máte pravdu, trochu vám závidím...věřím, že to mělo své kouzlo...tak snad příště..

13.10.2008 08:42:00 | Pišák

Moc pěkně jsi to všechno popsala. :)

13.10.2008 08:41:00 | Triffid Kolbe

Moc děkujeme za všechno, naši milí Gabkinovci... Zážitky probereme u kafíčka, stejně jako Ty Štěpi, nevím teď, co dřív... A to jsme nic neorganizovali. Jen jsem marodila a v práci mi všechno padá na hlavu...

12.10.2008 21:28:00 | Levandule

Nádhera, příště se opět hlásím do komparsu..."o)(Špit: a jestě jednou dík..."o))

12.10.2008 21:14:00 | Churry

krásně jsi to poskládala, i já děkuji

12.10.2008 19:01:00 | Myrja

Mám podobné pocity...i co se týče původního záměru napsat NĚCO.
Jakoby mi došla slova.
Je to těžko sdělitelné...jak tu atmosféru předat těm, co nebyli ?
Asi jim tím srazem už lezeme na nervy:-)
(i když někteří trochu závidí)

Tak díky, žes to tak pěkně shrnula.

PS: Zpěv p.Tomandla, a jeho pomrkávání a úsměv...
víte, že jsem se tuhle přistihla, jak v kanceláři polohlasně mručím:,,Stává se, stává...?"

Jenom bych ráda věděla, co že se mu to vlastně stalo:-)
Snad někdy příště...

12.10.2008 16:14:00 | spare

Bylo to přátelské a pohádkové!

12.10.2008 15:41:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí