škola

škola

Anotace: ...no co se dá dělat...

..."poslal si mu už tu seminárku?" "ne neposlal!" "a kdy mu ji pošleš?" "já mu ji ani posílat nebudu!" "ale on ti pak nedá zápočet?" "tak nedá, mě ta škola stejně nebaví!"

..."proč jsi nebyl včera ve škole Petře?" "nechtělo se mi!" "a zítra příjdeš?" "víš Juro, já už nepříjdu, našel jsem si práci a jdu makat." "a kam?" "do Prahy, přece si nemyslíš, že budu makat tady za ty mizerný prachy!"

..."proč jsi smutná?" "protože jsem nedala matiku!" "a učila jsi se doma?" "neměla jsem čas, byla jsem se svým přítelem. Přece si nemyslíš, že se budu jenom učit..."

...tak se zamýšlím, nad uvažováním některých lidí...

..."nešel bys, Jirko, dneska so mnou po škole na kafe, když jsem tady naposledy?" "a proč jsi tady naposledy?" "Vieš, mne to tu nebaví, já si najděm nějaků vysoků na Slovensku..."

..."ty jdeš dneska dříve?" "jo!" "ale to bys neměla, už máš docela dost zameškaného a taky bys nemusela dostat zápočet?" "Víš co, to je moje věc, kvůli zápočtu se svět nezboří...!!!" "Jak myslíš, ale já tě tu matiku doučovat nebudu" "šak nemusíš, buď ju dám, nebo ne!"

...opravdu přístup některých lidí, prostě do smrti nepochopím, ale každý si žijeme svůj vlastní život...
Autor saxjirka, 26.11.2008
Přečteno 585x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí