25 věcí o mě

25 věcí o mě

Anotace: Tak k tomuhle mě donutila ségra, zase si něco vymyslela a já jak správnej aktivista jedu. :-D Takže pokud mě chcete trochu poznat, můžete si o mě něco přečíst.

1. To byl zase nápad. :-D Jsem realistický romantik s hlavou v oblacích a nohama na zemi. (Občas se bojím aby mi neuletěla hlava.)

2. Nechám se překecat ke každý blbosti, když to se mnou ten dotyčný umí. A jéje.

3. Jsem čim dál tím línější něco dělat, asi bych měla začít.

4. Tak jsem člověk, co se nadchne pro všechno, ale málo co dotáhne do konce, protože jak se určitá věc stane běžnou, přestane mě zajímat.

5. Jsem chaotik, žádnej systém, tak to je špatný, systematičnost a plánování je skvělá věc, ale to by mě časem zatlouklo do země. Takže plánuju, ale v průběhu věcí všechno změním tak, že z původního záměru nezbude absolutně nic, ale všichni okolo stojí a obdivují, tak proč ne. :-D

6. Jsem tak trochu osoba bez přirozeného respektu k autoritám, takže klidně vynadám i profesorovi, nebo si s ním pokecám o vanilkových věnečkách místo o tématu zkoušky a stejně projdu. No ale má to i špatný dopady, třeba si o mě myslí že jsem drzá, ale proč ne? Já jsem ráda drzá.

7. No taky ráda šokuji okolí a dělám věci který by ode mě nikdo nečekal a strašně mě baví sledovat jak jsou všichni překvapený.

8. Taky bráním lidi co nejsou přímo ve středu společnosti, prostě když někoho budete nesnášet, tak já jsem ten, kdo ho bude bránit a začne ho mít rád proto, že ho ostatní nesnášejí. A taky vám všem budu tvrdit, že není tak špatný. Ale proč to dělám? To nevím, možná je to z dětství kdy jsem byla vždycky já ta druhá a hloupá. Takže pokud někoho přede mnou začnete pomlouvat, dejte si pozor. :-D No a pokud mi někoho chcete znechutit, tak o něm mluvte hodně obdivně, začne mi lézt tím na nervy. :-)

9. No tak pak nemám ráda stereotyp, prostě to samý, miluju změny, na každou změnu se těším, je skoro jedno, jestli bude k lepšímu, nebo k horšímu, hlavně že změna.

10. Tak co se týče třeba času, tak já žiju v budoucnosti, to co je teď, totiž už bylo, a to co bylo, tak to mě absolutně nezajímá, maximálně tak pro poučení toho co bude, protože to co bude je to nejdůležitější. Za vteřinu, za hodinu, za rok.... Na jaře jsem šťastná, že přijde léto, v létě si to ještě vychutnám a na podzim jsem v depresi, že přijde zima...

11. Co dál? Baví mě číst, když jsem byla malá, tak jsem četla milion pohádek a některé pořád dokola, byla jsem v tom světě, kde se stalo co si člověk přál a nebyla tam žádná nuda ani stereotyp a samej šťastnej konec, no co víc si přát? Teď ráda čtu pořád, ale místo pohádek fantazii, no realita je pro mě prostě moc se mnou, tak občas od ní musím trochu utéct. :-D

12. Co doma? NO nebaví mě uklízet, nerovnám záclony do vlnek a okna umyji jednou za rok, no ještě že je nemusím moc leštit, na nádobí bych si nejraději pořídila sluhu, a neluxovala jsem asi půl roku, jinak blechy tu ještě nemáme. :-DDD

13. Studium, no asi budu studovat něco do smrti, nic pro mě není konečný, takže plánuju se učit po skončení téhle školy angličtinu, pak asi psychologii a pak se možná rozhodnu změnit zaměření a budu se věnovat sochařině, nebo budu malovat? NO spíš asi se sbalim a pojedu do Ameriky poznávat lidi a začnu prodávat křečky, nebo zmrzlinu? Ne! Budu navrhovat módu a šaty. No a pak se na všechno vykašlu a půjdu studovat další vysokou školu. :-)

14. Proč to sem vlastně všechno píšu, no jo, zase jsem se nechala překecat, no to moje ségra, ta mě držela nad vodou, malá rozmazlená sestřička co mě dokázala hodně změnit ani neví jak, no vlastně z introverta udělala extroverta a ani to neví. :-D

15. Jo a taky jsem ohromný požitkář, všechno si vychutnávám a pořádně prožívám, pokud to nejde prožít, tak mě to moc nebaví. Na kole jezdím 10 km v hodině a každou chvíli zastavuju na jahody, kávu piju pomalu, protože je to siesta co mě baví a každou hezkou písničku si musím zazpívat, nebo i zatancovat a pak se cítím fajn.

16. Takže na mě poznáte hned jakou mám náladu, protože když si zpívám, tak nádhernou, když nevnímám, tak jsem zamyšlená a přemýšlím o věcech mimo čas a prostor. Co je vlastně nekonečno, nekonečno je kruh, vždycky se dostaneš na začátek, protože nikdy nemůžeš jít přímo, takže i kdyby člověk letěl ve vesmíru nekonečně mnoho let a pořád rovně, tak stejně stačí slabý zlom a letí zase zpátky. Takže kruh, nejdokonalejší tvar, malý , obrovský, nekonečný, prostě kruh. Kde je u kruhu konec a kde začátek? Není. Neexistuje.

17. Teda to je moc, vážně 25? Uff. Tak co ještě... hmmm.. mám ráda výlety do přírody.

18. Nesnáším sport, ani ho provozovat ani na něj koukat, sport je na nic, ničí tělo a výkony špičkových sportovců mě neskutečně nudí.

19. Politika mě zajímá, pak matematika, nenávidím dějiny a historii. Co je mi do toho kdo kdy žil? Zajímá mě to co z něj zbylo teď, ne to co mohlo zbejt.

20.Jsem hodně aktivní když se pro něco nadchnu, jsem ráda nejlepší a v práci podávám výkony hodné mistra hned na začátku, pak mě začnou dohánět ostatní a já stagnuju, protože jak je z toho stereotyp, tak proč se snažit? Ale spousta lidí mi to závidí a dají na mě, chodí za mnou o radu a já do všeho kecám.

21. No to mě baví kritizovat, nejen negativně, ale i pozitivně, asi se dám na dráhu kritika, třeba by mi to šlo, já vás zkritizuju tak, že nit nezůstane suchá na vás. Ale můžete si být jisti, že vám nelžu, nemažu med kolem huby a už vůbec nepřeháním, prostě se dozvíte jak na tom podle mě jste i když to vědět nechcete. :-D

22. Přátelství. To je něco co moc nezvládám, mám spoustu přátel na který nemám čas, musí mě chudáci nahánět a já jsem ráda, že je mám, ale občas na ně zapomenu a pak se divim kde to jsou, jak to že ten čas tak letí a proč jsme se tak dlouho neviděli? No nemůžu za to, jsem každou chvíli nadšená pro něco jinýho a vy jste stabilně tam kde vás najdu, takže až zase na chvíli spadnu z nebe, tak se stavim třeba u Zuzanky se podívat na malého Tomáška, u Ivanky jak má hezký nový domek kam mě zve už tři roky a co Vlaďka, který jsem slíbila že se ozvu? Jé co Kačenka, Jaruška, Lucinka, Hanička, Peťulka, Lenka? Markéta, lidi co jsem potkala v práci, na brigádě, ve škole, sakra, každej den bych měla někoho zkontaktovat a možná bych jednou za rok každého stihla. Ufff...

23. Láska, tak ta je jasná, mám toho nejmilejšího, nejlepšího kluka na světě, kterého jsem dlouho hledala, miluju ho moc moc moc, jsem ráda že není dokonalej, že mě dokáže ke všemu přesvědčit, že mi absolutně věří a já jemu a taky mi nenadává když něco rozbiju, nebo udělám něco špatně. Nechce po mě věci co nemám ráda a respektuje mě, vyslechne mě, miluje mě. :-)

24. Život, to je kolečko věcí který chcete dělat a těch který musíte dělat aby jste mohli dělat věci který chcete dělat a nebo nemusíte dělat a vybrat si jiný věci.

25. Poslední perla na konec: Baví mě žít. A rozhodovat se co dělat, takže nejdůležitější je SVOBODA bez ní jsme jen prázdné skořápky.



Jinak moje přezdívka je Šelma, vážně nevím proč, já nepřátele netrhám, jen nerespektuji to, že by mohli být lepší než já. :-D
Autor Růženka, 24.04.2009
Přečteno 291x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí