Škola vzhůru nohama

Škola vzhůru nohama

Anotace: Jednou jsem si přečetla dílo od veverushka a jmenovalo se to před tabulí, za tabulí nikdo nesmí stát, jinak to bude za pět a tam bylo taky o škole. To mě přimělo si vzpomenout na jednu historku...

Sbírka: Reportáže

Pár poznámeček než začnu:
Havlík - Nejhorší učitel
Tabule - protivná zelenočerná placka na kterou musíme psát.
Škola - Hnusná bouda kam se chodí mučit děti
Vyučovací hodina - čas,kdy je ve škole nejvíce trpitelů
Havlín Slizoun - Havlík v pravé podobě
Blázen - blázen je člověk, když končí škola.

Není to fér! Jednou ve Čt jsme měli mít Matematiku s paní Žáčkovou a 2 hodiny s Vaňkem. Za Vaňka suploval HAVLÍK!!! A hádejte co? Místo dvou hodin VV jsme měli 2 celkem tři hodiny matematiky za jeden den. A měli jsme dva tety za jeden den! A žádnou přestávku mezi Ma(VV) a Ma(VV). Když máme Havlíka (ble!) tak když mám bejt u tabule tak zkusím rychle něco našmydlat na tabuli a frrr do lavice a havlík se na to koukne nějak vykulí očipak si je zakryje pak řekne Bože můj K tabuli! Oprav to! Já to oprávím a on mě pleskne po zadku ak dá prst k uchu a já to musím deklamovat škrbolit drmolit před třídou a když mě konečně propustí do lavice tak se mi převrátí židle spadne a obvykle se vysype pouzdro a já řachnu na zem tak silnou řachou že se nás jde ptát třída pod náma co se děje! Pak mám vynadáno musím zůstat stát vedle židle asi 20 minut a pak mě nachá si sednout. Potom musím o přestávce dopisovat pod jeho dohledem!! To pak nestihnu další hodinu. Když končí škola jdem na oběd a já shltám polovinu oběda a to je zázrak, vypiju pět a půl sklenky čaje, opláchnu se drapnu aktovku a upaluju do šatny. V hlavě mi hučí tato slova: Zítra má být místo Žáčkové Havlík! Jak to? Proč nám nic Žáčková nic neřekla? Zítra je na Matiku Havlík!!! Vyběhla jsem ze školy a začla jsem jáááásat jako blázen. Nevím proč asi jsem byla ráda že to skončilo. Pak jsem si vzpoměla na slova Havlína Slizouna a srdce se mi propadlo do kalhot! V pátek jsme sedli do lavic a s hrůzou a strachem jsme očekávali příchod (teď už když je škola) Havlíka. Otevřel dveře a... chvíli jsme si zírali do očí a hned nato vybuchla celá třída v jásot který připomínal výbuch Atomovky!!! Hurááá! Ještě se tetelím radostí! Nebyl to Havlín Slizoun ale ŽÁÁÁÁČKOVÁÁÁÁ!!!!!!!!!!! Přiběhly knám učitelky ze třídy pod náma a učitelky ze třídy nad náma a prý "Co se děje?" A my? Zase jsme se začali řehtat a chechtat jako blázni. To se ještě nestalo!! Asi blázni nejsou jen po škole ale už ve škole! HAHA!
Autor Zuzi98, 30.04.2009
Přečteno 474x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí