Dětský domov

Dětský domov

Anotace: Totok je vymyšlené...:))

Jednoho rána mi mamka oznámila že jedeme do dětského domova.Bylo to hrozné pomyšlení,ale nedalo se nic dělat.
Máma byla zadlužená a chtěla mě chránit.
Jaké to tam asi bude?Ptal jsem se sám sebe.A jak to bude ze školou a s kluky s fotbalu?..
Pak už jsem seděl v autě a mamka mi to začala vysvětlovat,,Davide už seš velkej kluk,musíš to pochopit a nemusíš se bát budu za tebou jezdit a kamarády si určitě najdeš."
Akorát jsem se smutně podíval.Je mi líto mamky...
V dětském domově jsem se dostal na pokoj s Kubem kterýmu bylo 12 let jako mě.Začal mi vyprávět jaký to tady je.,,Jsou tady dobrý děcka jako kamaráda tady mám ještě Mirka a Patrika a kámošky Nikola,Janča a Terka.Jsme parta,jestli chceš představím tě".
A vlastně měl pravdu tahle parta byla super...
Nastal štědrý večer a já jel domů za mamkou,ale jak jsem dojel mamka mi řekla,,prosímtě běž za sousedama ať mi dají nějákou cigaretu,že jim to vrátím." Poznal jsem že v dětském domově je to lepší a že tam chcu zůstat.
Mamka byla tak zadlužená že už jsem ju doteď neviděl a to mi je 16let
Autor Romčík, 29.05.2009
Přečteno 383x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí