Smrt a golf

Smrt a golf

Anotace: bez komentáře

Sobota dopoledne.
Po silnici vedoucí z kostela na hřbitov se táhne průvod možná několika set lidí.
Koná se pohřeb ještě ne třicetiletého kluka, který se minulý týden zabil v autě.
Smutek je všudypřítomný, tak jak to bývá když zemře mladý člověk.
Mnoho lidí pláče, rodiče, bratr, kamarádky i kamarádi.
Dav se pomalu dostává až k hřbitovu.
Zde se jeho postup zpomaluje úměrně tomu, kolik je hřbitovní brána schopna propustit lidí.
Silnice je teď zcela ucpána a auta, která z obou stran přijíždějí, musí zastavit a počkat, než se komunikace uvolní.
V tuto chvíli přijíždí teréní vůz značky Volvo, řízený mladým řidičem.
Auto zastavuje, šofér vystupuje a volá na lidi v průvodu, že potřebuje nutně projet.
Téměř nikdo nereaguje, jen pár lidí ho pološeptem vyzývá, aby chvíli počkal.
Toto on očividně učinit nehodlá a opět křičí, že potřebuje projet, protože se v Brně musí zúčastnit golfového turnaje.
Opět téměř žádná reakce.
Nepochopení jeho sportovních potřeb, ho rozčiluje.
Začíná křičet směrem k davu, že on ví jak je složité uzavřít silnici, protože je pořadatel rallye a zná všechna povolení k tomu potřebná.
To už se ale většina smutečních hostů dostává za bránu hřbitova a silnice se uvolňuje.
On nasedá do auta a za svištění pneumatik odjíždí porazit Tiger Woodse.
Stalo se 27.6.2009 v jedné vísce na Českomoravské vysočině
Autor Zbyněk.2, 28.06.2009
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, s podobnymi situacemi se mezi ceskym narodem setkavame skoro na kazdem kroku. Jednou jsem projizdela na kole chatovou oblasti kde ulicky nesleduji zadny rad a na krizovatkach nejsou znacky. Ztratila jsem se a chtela se dvou zen, ktere se hlasite bavily pres plot svych pozemku, zeptat na cestu. Slusne jsem je prerusila s omluvou, ze je vyrusuji, ale mohly by mne laskave nasmerovat spravnym smerem? V tom momente se z techto zen staly jezibaby: zacaly na mne kricet a spilat mi, jak si to vubec dovuluji je takto drze prerusovat? Sedla jsem na kole, prihrbena slapala naruzive do pedalu a byla rada, ze nejspis nemaji po ruce na zahone kameni...

23.08.2009 18:16:00 | northcarolina

njn, lidi...

28.06.2009 19:50:00 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí