Hodina Ivany Peřinové

Hodina Ivany Peřinové

Anotace: Ahoj!Dlouho jsem tu nebyla tak jsem se rozhodla napsat. No jak vím je sice léto ale posledně jsem psala o škole a to sem byla ještě v 5. třídě. Potřebuji sem napsat zase něco z 5. Později napíšu "Letní prázdniny! Mezi všemi to vře!"ale předtím"Vysvědčení"

Sbírka: Reportáže

Pár poznámek:

O školábrách (pozn. školábři - lidi ze školy)

Ivana Peřinová, dál už jen jako Ivanka Peřinka je moje hned druhá nejoblíbenější učitelka všech dob. (1. je mimochodem Helena Vavříková ale to jen proto že jsme ji měli dřív než Ivanku Peřinku.)

Pamela Dunková - Když jsme kámošky tak Pamča Dunča a když jsme vrrrr hrrr! nepřátelé tak Pamelice Dunkatice!

Hana Návratová - Kámošky-Hanka nepřátelé-Hanice Návratice!

Dominik Somol - V pohodě - Dominiček Somolíček Pacholíček Vrrrrr nepřátelé - Dominizno Somolnizno

Lucie Fialová - Kamošky - Lucinka EF. nepřítelkyně - Fialová Obluda

Veronika Bialoňová - kámošky Verča Nepřítelkyně - Verinizno BÉ.

Veronika Skotnicová - kámošky Verunka Nepřítelkyně- Verinizno ES.

Jakub Černota - Kámoši - Kuba Kubikula (Sranda!) Kuba Nepřátelé Jazyk Český nebo taky Brejlovec Černotný.

Aula - Hlavní budova
Akcna - Aktovka


Ták a můžeme začít!

Ráno se probouzím kolem šesté hodiny. Nasnídám se, umyju se a zazmatkuju protože nestíhám autobus. Obleču se jaksepatří tj. Nečastěji modré Rifle a k nim nějaké triko, které ladí s botami a ponožkami. Popadnu akcnu a vyběhnu ven. Jen tak tak vběhnu do pomalu se zavírajících dveří autobnusu a už se jede. Už tak nestíhám a ještě přejedu svou zastávku o 3 další. Zavolala jsem mamce aby Ivance Peřince řekla že přijdu o trochu později. Podívala jsem se na jízdní řád a hrůza!!! Jede mi to až v 8:25. Tramvaj přijela s velkým zpožděním.

Dobíhám ke škole a zkouším vzít za kliku. Je otevřeno a v místnosti sedí spousta maminek a tatínků. Sešla jsem do šatny a potom jsem šla Aulou, ve které už také seděly maminky a tatínkové. Proč? Protože už tam mohli od začátku konce školního roku čekat na své ratolesti. Všichni se na mě koukali. Trapas!!!

Zaklepala jsem na dveře a ozvalo se, "Dále!" Vlezla jsem do třídy a pozdravila jsem a vplula do lavice. Hanka se mě zeptala, kde ses courala? a já na to "Ujel mi autobus" Ivanka Peřinka je úžasná učitelka, vůbec se na mě nezlobila. Pamča Dunča se ke mě přes lavici naklonila a špitla, "sluší ti to" a to se mi spíš posmívá že vypadám jako kluk atd... Asi to netuší ale díky ní se mi zvedla nálada asi o 30%. "Lucie Fialová!" za chvilku půjdu já. Verča se ke mě obrátila a mrkla na mě.

"Zuzana Samiecová" Ajaj teď jdu já. Paní učitelka se usmívá a já, i kdybych nechtěla tak musím mít úsměv od ucha k uchu. Myslím že by se dalo říct že já, i všichni spolužáci a Ivanka Peřinka září. Mám samé skvělé 1!!!

Potom chodila paní učitelka od lavice k lavice s "Kouzelným sáčkem" a měli jsme si tam hmátnout a vytáhnout si klíčenku. Taky jsme dostali hezkou propisku a zápisníček. Řekla jsem si že si do něj hned po škole zapíšu jak byl dnes ten den úžasný a jak je Ivanka peřinka skvělá, že se ani nezlobila.

Potom se šlo do auly, kde pro nás měli připravený program. Kluci a holky z devítky pro nás připravili program na rozloučenou. Ve volných chvílích natočili film "Čím chci být, až budu velký" a pak ještě dali z fotek, na výletech s jejich třídou filmeček "Kde jsme všude byli" no a pak ještě ze starých fotek miminek "Jak jsme byli malí" Na rozloučenou jim 8 spolu se 7 třídou odznakovali znakovou řečí písničku "Holubí dům" Pak měl říďa dlouhou řeč.

Šli jsme na oběd. měli jsme langoše a nanuk! A takhle dopadlo vysvědčení. Ze začátku to vypadalo na úplnou katastrofu a nakonec to bylo úplně skvělé!!!

. .
!
U
Autor Zuzi98, 20.07.2009
Přečteno 448x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí