Pravda

Pravda

Anotace: Kdo jsem?

Můj manželský sexuální život byl silně neuspokojivý a já to velice špatně nesl. A po rozvodu jsem měl rok pauzu, od žen i od sexu. Takže jaro a léto 2008 jsem strašně intenzivně sháněl ženu a choval se při tom jako nadržený hlupák. To jsou příběhy Stihačka, Čarodějka, Opilá dáma, Žlutá růže, Orgasmus, Podprsenka, Polygamie, Švédská trojka, Workoholička, Moussaka, Nevěsta, Prodavačka, Čajová detektivka, MMS od účetní, Župan, Sex po telefonu, Prášky na hlavu, Kafe na inzerát, Kozet a bič, Staré ženy, Štípání bradavek, Pomoc postiženým atd. Většinou to dopadlo blbě a snad jen jednou dvakrát vůbec došlo na nějaký sex. Ale aspoň jsem zjistil přibližně jakou ženu chci.

Pak od léta 2008 do jara 2009 jsem byl stabilně více méně jen s dvěma ženami. Obě vypadaly slibně na trvalý vztah, ale obě měly pro mě vážné mouchy, na což jsem přišel samozřejmě až za dlouho. A já taky ještě nebyl tak úplně zralý na čistě monogamní život. Takže jsem měl ještě jednu dvě milenky k tomu. Příběhy jako Třináctka, Sedmnáctka, Smrtící technika,  Maraton.

Ty dva rozchody (ani jeden nemám zatím sílu napsat) mě ale hodně psychicky vyčerpaly, opravdu jsem to plánoval dost vážně a jaro a léto 2009 jsem se skoro úplně přestal snažit o trvalý vztah. A taky jsem přestal shánět sex. Začal jsem psát a několikrát jsem neodolal nadšeným fanynkám, ale byly to jen pokusy na dvě tři schůzky a já už se začínal spíš bránit. Příběhy jako Sex s ex, Jsem hajzl, Nemocný pes, Zubní krize, Půlnoční SMS, Žena mých snů.

No a koncem léta a na podzim jsem byl sice známý blogger, ale docela zatvrdile jsem už odmítal návrhy na schůzky. Úplně jsem přestal plánovat jakou ženu hledám a jak rychle, ať rozhodne osud. A velice důkladně jsem se bránil sexu. Vlastně mě ukecaly jen asi tři holky a to se docela dost musely snažit. To byly příběhy Slovenky, Feministka, Konec světa, Vana, Celebrita, Hadí oči. A pár dalších to tak úplně nevzdalo a trochu to občas zkouší, třeba Ruština, Astma, Marketing, Skálolezec, ale spíš už jsme jen kamarádi.

Mimo to jsem, protože jsem přestal plánovat, párkrát si napsal i s holkami mimo Prahu. Všem jsem předtím psal, že vztahy na dálky ne a ne, ale jelikož teď nic neplánuju, třeba ať se staví, až pojedou přes Prahu a pokecáme a uvidíme. To byly příběhy Polynomy, Šifrované mejly, Bradavky, Kolo, Nervy. Přijela ale jen jediná a návštěva to sice byla moc pěkná, ale dáma chtěla najednou mnohem víc než občasnou pěknou návštěvu a velmi to vysvětlování bolelo.

Takže jsem zrušil i pokusy o sex bez závazků i hledání těch závazků. Jen píšu historky. A občas se vidím s některou z hrdinek mých příběhů. Jako kamarádi. Nebo, slovy jedné z nich, jako kamarádi, co se občas spolu vyspí.

http://www.stesti.cz/profil/RobertCZ/
http://robertcizek.blog.idnes.cz/
http://robertcz.txt.cz/
Autor robertcz.pravda, 13.02.2010
Přečteno 556x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí