Šokující experimenty v centru Prahy

Šokující experimenty v centru Prahy

Anotace: Lehce ironický text o nebezpečných exeprimentech, který není míněn vážne. Text je vyjmut z LaTeXového souboru a obsahuje formátovací značky. Takže lze jen vložit do TeXu. (Ostatním snad vadit nebudou)

\begin{center}
\huge{Znepokojující experimenty v centru Prahy}
\end{center}
\ \indent Laická veřejnost je v poslední době často pobouřenamožným nebezpečím některých experimentů, které se snaží dostat až na hranici lidského poznání a to cestou, která jim přijde až příliš násilná. Za všechny zmiňme jadernou energetiku, geneticky modifikované organismy nebo například spuštění urychlovač LHC v CERNu. Ale odbornou veřejnost začínají znepokojovat mnohem jiné experimenty, které v nebezpečnosti mnohonásobně předčí možnost vytvoření černé díry na urychlovači LHC. O to bláhovější se zdá jednání a myšlení autorů experimentu, kteří neváhají provádět tyto experimenty v centru milionového města Praha, za zdmi fakulty a nic netušící veřejností okolo.
\par Do našich rukou se dostali konkrétní údaje o chystaném experimentu a chystáme se zainteresovat odbornou veřejnost, aby zasáhla proti bláznovství a nebezpečí, kterému se nás rozhodli vystavit naši vlastní kolegové z jiné fakulty. Apelujeme tímto na vaše odborné znalosti a odbornost. \textit{Zastevme nebezpečí, dokud je čas!!!} Následuje stručný výčet plánů našich kolegu z Filosofické fakulty Univerzity Karlovy, posuďte sami jejich bláhovost a naivitu.
\par "Již delší dobu jsme se věnovali pečlivé teoretické přípravě v této oblasti" řekl našim reportérům Doc. Ignác Přešlap CSc z ústavu experimentální filosofie při UK. "Jsme si naprosto jisti bezpečností celého experimentu a není důvod se znepokojovat. Poslední dva roky jsme se věnovali hlavně zabezpečení celého experimentu a snažili jsme se zajistit celou budovu proti nebezpečí úniku substance do volného prostranství." Na první pohled by se zdálo, že Doc. Ignác Přešlam má vše pod kontrolou a vše je dobře připraveno. Ale nám se podařilo zjistit, že už při zkouškách na experiment byli těžce zasaženi dva studenti.
\par Vážnost celé záležitosti je ještě patrnější z rozboru Přešlapových slov, když si všimneme, že z opatrnosti se ani neodvážil vyslovit jméno této chystané substance. Naše redakce se toho ale nebojí a jelikož potřebujeme zburcovat veřejnost, tak musíme napsat plné znění, i když si jsme vědomi rizika. Nebezpečné experimenty musejí být ukončeny.
\par Přímé svědectví podává jeden ze studentů, který na projektu pracuje. Je jím očividně tak pohlcen, že substanci nazává pravým jménem a ničeho se nebojí. Nadšeným hlasem, chvějícím se očekáváním nám Bc. Jiří Neopatrný vykládá: "Ano, je to pravda. Na ústavu experimentální filosofie se chystáme na experiment, který uvolní čistou Pravdu. Provedeme to štěpením lží na jejich nejmenší částečky, které musí být vždy pravdivé, protože na 'každém šprochu, pravdu trochu', abych použil lidové moudrosti."
\par Je to tak, ti šílení filosofové se chystají uvolnit čistou, ničím neřezenou pravdu. Tato látka je známá z teoretického hlediska, ale nikdy ještě nebyla pozorována. Jsme si jistí, že její objevení by přineslo České republice nehynoucí slávu. Ale na straně druhé si musíme uvědomit, jak nebezpečnou by tato látka byla, kdyby se dostala ven z málo střežené budovy Filosofické fakulty.
\par Naše redakce se ptá, zde jsme skutečně ochotni podstoupit toto riziko? Není v zájmu nás všech, uvědomělých akademických pracovníků tento experiment zastavit? Jsme ochostni snášet únik pravdy mezi pražany? Naše redakce není lhostejná a vyzýváme tedy všechny čtenáře k neprodlené a razantní akci. Dne 28.4. se sejdeme v atriu Fakulty Jaderné a Fyzikálně Inženýrské, kde sepíšeme ostrou petici! Pravda nesmí zvítězit!
Autor Alexander Aerwil, 11.03.2010
Přečteno 468x
Tipy 4
Poslední tipující: Myghael - the Lord of Absurdity, Juan Francesco de Faro, Zasr. romantik
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čistá Pravda je nahá a velmi choulostivá. V její nahosti ji proto nelze prakticky vůbec spatřit.

27.03.2010 17:29:00 | Juan Francesco de Faro

Pravda v Česku vítězí jen na vlajce. A ještě k tomu na vlajce jednoho člověka. A ten zastává jen svou pravdu. Tak co chceš? Když sis ho prý zvolil. Zastupitelsky.

26.03.2010 02:28:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí