kamarádství

kamarádství

Anotace: Jen takový krátký zážitek.

Co je to vlastně kamarádství?

Až do dneška jsem si myslel že je to vztah mezi dvěma človíčky, který je pevný a když ho o něco požádáte tak že vám vyjde vstříc. No asi jsem se mýlil. Dnes jsem setkal s takovým podivným kamarádstvím jestli to jde teda vůbec kamarádstvým nazvat. Podle mě když něco kamarádovi slíbíte a můžete to splnit tak to splníte. Od té doby co jsem poznal město Zlín, tak jsem zjistil že to tak asi nefunguje. Tady jsem poznal hodně lidí a všichni byli kamarádští na druhou stranu je pravda že většina z nich hulí trávu nebo chlastají. No to je jedno. Ale jak jsem zjistil, tak jejich kamarádství stojí jen na podvodech a nikomu z nich to nevadí. Jestli jeden druhému třeba ukradne mobil, tak druhý mu zas ukradne kolo a jsou si kvit. A baví se spolu dále. Nebo jeden druhému slíbí že u něho přespí a nakonec to skončí tak, že ten u kterého měl přrspat poslouchá zvonek jak se ten druhý na něho snaší dozvonit a ten druhý mu prostě neotevře. Tak toto jestli je kamarádství tak si myslím že ještě všichni můžou chodit se stejnou holkou a je to všechno. No hrůza. To tu bývám teprv půl roku a zažil jsem podobných kamarádských zážitků víc. Nejlepší na tom je že když oni se takto podrazí, tak zůstávají dál kamarády. No pro mě je to jen hraní na kamarády a nic jiného a lituji úplně všechny co mají podobné kamarády.
Autor Tungata, 22.12.2005
Přečteno 1998x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (5x)

Komentáře

musím říct, že reportáž je ze života a jde vidět, že autor si to prožil na vlastní kůži...přesto tomu chybí ten spisovatelský um, chtělo by to vypilovat;)

20.02.2006 17:29:00 | Agnesita

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí