Jak upálit čarodějku

Jak upálit čarodějku

Anotace: Tento recept rozhodně musíte vyzkoušet!

Ingredience:
-jednu čerstvou čarodějnici mezi léty 100-150
-rozběsněné vesničany, ideální počet je 53, podle chuti však můžeme ubírat či přidávat
-zaujaté církevní hodnostáře
-několik kusů uhranutého dobytka
-zásobu osikového dřeva, polena od dvou do tří metrů
-okovy a svěcenou vodu
-několik měšců s penězi



Postup práce

1. Všechny ingredience si vyrovnáme před sebe, abychom na nic nezapomněli.

2. Oddělíme tři církevní hodnostáře a posadíme je ke stolům, které předem připravíme na nějaké vyvýšené místo.

3. Kolem nich libovolně rozmístíme vesničany. Měli bychom však dbát na výsledný dojem. Můžeme potřít vajíčkem, jejich výrazy budou chutnější.

4. Tři větší vesničany oddělíme a použijeme je jako četnou stráž pro čarodějku, kterou umístíme před soudce-kněze.

5. Opepříme dav, pěkně kousek po kousku.

6. Vyšleme jedno vesničana, zpravidla rychtáře, aby soudcům předal měšec plný zlaťáků.

7. Počkáme dvacet minut než si soudci peníze v ústranní rozdělí.

8. Dav, který je touto dobou ve varu, uklidníme. Pak necháme vystoupit jednoho z hodnostářů.

9. Počkáme až zvuk klesne na minimum, poté postrčíme vybraného soudce, aby pronesl rozsudek smrti.

10. Rozjásáme dav horkou vodou s citónem a cukrem.

11. Přidáme čarodějku, která v tu chvíli bude mít opravdu zlostný výraz. Můžeme jej ještě doplnit špetkou strachu.

12. Napětí se stupňuje, pozor na případný úraz!

13. Povoláme dva se strážců a necháme čarodejnici odvést k předem připravené hranici.

14. Umístíme čarodějku na hranici.

15. Zapálíme louče.

16. Zapálíme hranici.

17. Zapálíme čarodějku.

18. Čarodejnice bude v této chvíli vřískat bolestí.

19. Necháme péct, dokud oheň nespálí všechno dřevo. Popel vložíme jámy, kterou si rozvněž můžeme předem připravit.

Tak povedlo se? Jestli ano, gratulujeme k vašemu prvnímu upálení čarodějky!

Tip redakce: Zkuste k čarodějce přidat šlehačku, dosáhnete tím opravdu jemného a nezapomenutelného zážitku. Dobrou chuť!
Autor Okřídlená Lištička, 08.06.2010
Přečteno 442x
Tipy 6
Poslední tipující: Satha, Fenceless, J sh' T r' k
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Geniální. ;)

28.06.2010 20:49:00 | Fenceless

hehehe

17.06.2010 08:39:00 | J sh' T r' k

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí