Exponencialismus

Exponencialismus

Anotace: jen krátce o tom, jak vůbec všechno začalo... ;o)

Jednoho dne se mladík ze severních Čech probudil s nápadem, že by to chtělo trochu oživit literaturu 21. století, a proto se rozhodl, že tento úkol vezme na svá bedra.
Ale jak? Co v dnešní době může lidi zaujmout natolik, aby to považovali za nový umělecký směr? Musí to šokovat! Pobuřovat! Musí to mít spád...
Toho dne se zrodil exponencialismus, neustále se umocňující jako ona matematická funkce. Směr představující básně hnané do samé absurdity. Situace odehrávající se na místech, kde by si je málokdo dokázal představit. Náměty, které i nyní považuje společnost za nepřijatelné...
A věřte, že onen mladík tím skutečně někoho oslovil. Jako první se k němu přidala slečna, jež nikdy neměla k podobným pochybným věcem daleko a vždy ji hnala ta trocha bláznovství, jíž má v sobě. I ona se svým osobitým způsobem pokusila o báseň, která by splňovala většinu předpokladů nového směru.

...

Nebudu to déle rozvádět, objevují se další a další, kteří si rádi počtou v morbidnostech, a dokonce takoví, kteří se rozhodli něco podobného napsat. Tím se pomalu začíná plnit sen mladíka, který chtěl ukázat, že se nedržíme zuby nehty zavedených možností, ale vítáme nové ideje s (napůl?) otevřenou náručí.

Abych vás nepřipravila o to podstatné, dávám možnost těm, kdo mají Facebook kouknout na http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=123441264355489&ref=ts, a těm, kteří ho nemají, alespoň sem http://liter.cz/Autori/4746-dila.aspx.
Autor Kristine Clary-Aldringen, 10.06.2010
Přečteno 519x
Tipy 3
Poslední tipující: Krahujec, CRASH
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí