rekonstrukce tohoto zločinu nedopadla

rekonstrukce tohoto zločinu nedopadla

Anotace: nevím jestli se policie opravdu dost snažila, anebo mi rovnou nevěřila, ale výsledek je stejnej - pachatel neznámý.

nevím jestli se policie opravdu dost snažila, anebo mi rovnou nevěřila, ale výsledek je stejnej - pachatel neznámý.
dokolečka jsem musel vysvětlovat, dokolečka opakovat, jak to tedy bylo, i když tedy popravdě nevím jak. říkám, kdo kolem mne toho dne kroužil, kdo se jen tak nachomejtl. a pak jsem taky cítil pořád větší tlak na možnost, že si za všechno můžu sám.
jak tedy. dnes ráno jsem v pohodě přicestoval do práce a byla prokazatelně středa. dopoledne nic zvláštního, až na to, že jsem po dlouhé době makal jako politicky nekorektní slovo pro menšinu. a to všechno až do jedné hodiny, kdy se z čista jasna objevil čtvrtek! a nikdo ho neviděl přicházet, a ani odcházet středu! největší problém na policejním výslechu byl, zdali mi chybí půl středy, anebo půl čtvrtku. anebo, jako další varianta padla i ta, že mám vlastně navíc půl středy! a že jako o tom musej sepsat něco.
je večer a jsem pořádně zmaten. kde byl celý půl den čtvrtek a kde je zbytek středy?
odcházím domů a doufám, že pokud se tímto přihlásí podobně, tedy opačně postižený jedinec, vše vyrovnáme potichu. anebo ať se laskavě přihlásí ten zloděj a odměnu nedostane žádnou!
Autor slavekmiloslav, 23.08.2010
Přečteno 418x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí