mokré mokasíny.

mokré mokasíny.

Anotace: mokré mokasíny a indiáský mobil

kdybych byl indiánem a nosil indiánské mokasíny a venku pršelo, bylo by všechno jak má být. tedy nesměl bych nosit mobilní telefón. telefón v kapse a svět je na ruby. a klidně v batohu, jen když je nabitej.
středověký panovník vytáhne dřevěný mobil, plasty tenkrát ještě neměli rádi, a zavolá sousednímu králi.. to asi ne, to vyřídí nějaký obsmrndávač. ledaže by to byl spolužák z lycea. v tom případě zavolá spolužákovi a dojde mu baterka. spolužák král, to bere jako výzvu, že s ním nechce ani mluvit. a chystá válku...
a ve středověku to s elektřinou měli docela blbé. edisona tekrát nepotřebovali, když měli louče. a co se žárovkou bez zásuvky.
mobil ve středověku je blbina. co by taky dělalo jeho veličenstvo s těmi mobilními fotkami, když nemělo ještě notebook.
ale ten indián v mokasínach být mohu. a na zádech počítač a mobil a náhradní ponožky. suché ponožky jsou fajn když mám mokré mokasíny.
jenomže nejsem indián a mokasíny mám mokré a durch. ponožky suché mám taky, ale mokasíny si zůstanou tvrdohlavě zmoklé dál.
jak to hernajs dělal ten indián s mokrou mokasínou. zul si boty a ponožky zahodil. a doma žena s výčitkou - zase si vyhodil mokré ponožky? a ty nevíš co dělají sfetovaní kojoti?
to je blbina blbá, já vím.
dobrá tedy. nemám ponožky a to netuším proč. asi jsem chudej indián. mám jenom mokasíny a v kapse mi zvoní mobil... musím před indiánskou radu na kobereček. jak to, že mi zvoní jethro tull. a ani to nemůžou vyslovit. a proč nemám vyjícího kojota jako všichni. chodím po nocích jako blázen a sháním vyjícího si kojota. ale těm kojotům se výt nechce, asi. po třech dnech se vracím pořádně hladový a zas mám mokré mokasíny. pršelo. ponožky jsem vyhodil. co taky s mokrými ponožkami. ale byli poslední a to je blbý. soused škodolibě čeká jak dostanu doma vyhubováno a manželka nic. má indiánska žena nás převezla. oba. - a kdesi tak dlouho byl. a že si celej mokrej. pojď domů vykoupu tě. my měli vanu. a soused záviděl a všichni sousedi záviděli. a zase jsem šel před indiánskou radu na kobereček. a prej, zbavit se jí, anebo darovat vejš. optám se - indiánskou ženu, anebo vanu?
to vám řeknu, že ti indiáni to neměli vůbec lehké. a žena mě má ráda protože mám vanu a já ji teď řeknu, jak nebude. a toho kojota taky pořád nemám. a dostal jsem nůž na krk a prej do týdne. a žena naštvaná, a těch řečí, a proč si mě tedy brala. a nadávala a ječela a vyla jak ten kojot. a mě napadlo, že bych si jí moh nahrát.
a teď sedím ve vlaku a zůstali mi jen ty mokré mokasíny. co nadělám.

ps. tahleta blbina je ryze mystifikační a moje žena není indiánka a je na mně hodná, nejhodnější, a mám ji tedy rád. a proti indiánkám nic nemám. ale malé japonky jsou hezčí, takové drobounké, k pomlsání.
jsem šťastně ženat. jsem šťastně ženat. a je mi fajn. a je mi fajn, až na ty mokré mokasíny.
pps. a vany se nezbavím a večer se naložím a pustím si jethro tull.
Autor slavekmiloslav, 27.08.2010
Přečteno 504x
Tipy 1
Poslední tipující: Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Představ si, dal bych si supertip, kdybys tam nakonec nedal to P.S. :)

16.09.2010 09:32:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí