Rada č. 9: Zjisti si rozdíly mezi přednáškami a semináři

Rada č. 9: Zjisti si rozdíly mezi přednáškami a semináři

Anotace: To by chtělo...

Sbírka: 15 rad budoucím vysokoškolačkám

U nás na fildě je to takhle: semináře mají spíše praktický charakter a dostáváme v nich kredity za účast. Takže na ně musíme chodit. Bez debaty. Přednáška, to je hlavně výklad a čistě teoreticky na žádnou z nich chodit nemusíme. Co ovšem funguje teoreticky, může v praxi vypadat trochu jinak.
Stalo se mi tak, že jsem přišla na seminář, který vypadal jako přednáška, a pak šla na přednášku k tomu předmětu a dozvěděla se, že kredity dostanu jedině za účast.
Pak se mi také stalo, že na jiné přednášce povinná účast činila 80%, což znamenalo, že si můžu dovolit vynechat jednu nebo dvě. Pokud se nejedná o šíleně nakažlivou nemoc nebo úmrtí v rodině, pak můžu vynechat tři. Pan profesor zavedl na svých hodinách od začátku 'tvrdý absolutismus' a vyžadoval od nás, abychom stejně jako 'socialističtí pracovníci' makali na sto dvacet procent.
Z toho vyplývá, že můžeš vysokou školu prolajdat, ale nesmíš vynechat první přednášky a semináře, abys neprolajdala něco, co tě nepustí do dalšího ročníku.
Ale já nejsem žádný lajdák, takže si s tím nedělám těžkou hlavu. Já budu skoro tak dobrá jako bývalí socialističtí pracovníci. Od toho tu přeci jsem...
Autor Jeninas, 11.10.2010
Přečteno 761x
Tipy 2
Poslední tipující: KORKI
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí