medúza v belgické

medúza v belgické

Anotace: aneb, tak mě bav.

seděli v páru, seděli dva a docela i pasují vědeckému pohledu, kdy jeden si vybírá povětšinou sobě fyzicky podobného. a tihle dva byli. ona, kdysi snad sportovkyně, podle velikých ramen a shrbených zad a s příliš malou pečlivostí o zevnějšek. byla ještě mladá (mladá - co to je? ale nějakou představu to dává), ale za sebou už přeci jenom něco, a proto patrný odstup životní. a taky krásně žárlivá.
přisedla si k nim jejich společná přítelkyně a exsportovkyně demonstrativně si hned hladí toho svého po vlasech a přidá i mazlivě ouško... společnice obou vykládá a je roztomilá a ani ne tak hezká jako půvabná a přitažlivá. drží v ruce cigaretu a doplňuje slova rukama a přítel bývalé sportovkyně nemůže oči z ní odtrhnout. teď pozoruje hořící sirku a dívka jen mává a povídá a sirka hoří. sirka hoří a hoří pořád a přítel nevydrží a sfoukne. a další majetnická demonstrace hlazením po vlasech a oušku...
jiná přítelkyně k jinému stolku spěchá a omluvy z pozdního příchodu nemají konce. z mladého kluka v bradce se vyklubal netrpělivý oslavenec a dostává dárek. vše odpuštěno. a navzdory proklamovanému: „muži jsou nemluvní mrzouti a ženy slovy vše zachraňují“, já pozoruji pravý opak. a nejen dnes a nejen tady. přítelkyně s dárkem pro odpuštění vyřkne své: „tak povídej“, aniž by se jednalo o jakousi konkrétní událost. a že to znám i z domova....
jsme přizvaní do tohoto světa žen jako šaškové na pobavení, kde se tváříme, že hrajem hlavní roli. a v této krásně fotkama obtočené kavárničce je to všem putna a medúza nad pultem se tváří jako jediná, že ví, jak je to doopravdy. a dřevěné stolky s cukřenkou nás lákají k posezení s hudbou dobarveného kostýmu pohody. a když přinesou naložený sýr s úsměvem vykresleným na talíři, tento svět nemá chyby.
Autor slavekmiloslav, 16.11.2010
Přečteno 470x
Tipy 5
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není to špatný, ale moje oči si stále nemohou zvyknout (přes snahu) na malá písmena. Odvádí mně to pozornost od obsahu.

16.11.2010 10:19:00 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí