Manifest neoarchaistického směru

Manifest neoarchaistického směru

Anotace: Žádám podobně smýšlející muže a ženy - básníky, ať podpoří můj manifest, posláním vzkazu s tím, že chtějí tento manifest podepsat. Děkuji.

V letech minulých byli jsme svědky postupné degradace umění. A tato degradace, ve mně a níže podepsaných vyvolala rozhořčení. Vždyť kdo by si v moderním světě dával práci držet plný verš, když tito lidé nemají podporu, a báseň, jejíž text zní: Nebuďme na sebe zlí. (konec) dostane na Literu 18 tipů, a vytvořit ji nedalo básníkovi nejmenší práci, neboť ji ani nestvořil, neb je to mnoho let, ba tisíce let(Buddha,Ježíš), stará idea. Originalita se stala písní minulosti.

Na protest jsme se rozhodli vrátit k staršímu stylu psaní - plný, popřípadě narušený plný verš(báseň má až na nepatrné výjimky plný verš), někdy volný verš, který se ale řádně rýmuje(alespoň částečně). Neoarchaistický směr, má představit starou pevnou formu, s novou náplní, jako střet nové ideje a starého stylu, neboť jsme smýšlení, že zatímco vývoj myšlení směrem z minulosti do budoucnosti byl pozitivní, věříme že s formou to bylo naopak. Neoarchchaistocký směr může používat, co se jazykové stránky týče, jak archaismy tak neologismy, jako kontrast starých a nových názorů.

Toť vše...

My, níže podepsaní, podpořujeme tento manifest:

Trystan ap Tallwch, Corsica, Dameira, Findë
Autor Trystan ap Tallwch, 06.01.2011
Přečteno 487x
Tipy 4
Poslední tipující: Findë
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Plně souhlasím...

21.04.2011 11:17:00 | Findë

Zúčastním se ráda,nápad je to skvělý :)

27.01.2011 20:48:00 | Dameira

Ty jsi opravdu hajzl, protože tohle jsem měl napsat já :D
Jinak sám dobře víš, že jsem proti tomu byl už od začátku

06.01.2011 14:57:00 | Corsica

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí