World of Warcraft. Hra nebo droga?!

World of Warcraft. Hra nebo droga?!

Anotace: Tato reportáž pojednává o hře WoW a zamýšlí se nad tím, jestli je to normální hra nebo droga.

Co je to World of Warcraft??

Pro ty, co o této hře ještě neslyšeli, uvedu pár informací. Hra World of Warcraft (WoW) byla poprvé vydána roce 2004 a patří do žánru MMORPG (počítačová hra na hrdiny o více hráčích). Hru vyvíjí společnost Blizzard Entertainment. Podstatou hry je tzv. expení, plnění úkolů za účelem získání zkušenostních bodů. Za určitý počet zkušenostních bodů postupuje hráč na vyšší level. Ve WoW existují dvě herní frakce – Aliance a Horda. Do každé frakce patří několik ras. Každá rasa má své výhody a nevýhody, takže záleží na hráči, kterou rasu si zvolí. Dále existují povolání, ne každé je ale přístupné pro všechny rasy.

Proč je někdy nazýván drogou??

Drogou je nazýván, protože někteří hráči vymění přátele, rodinu a v nejhorším případě i školu nebo práci za to, aby měli co největší level na realmu. Své přátelé často vymění za tzv. in-game přátelé (tedy „přátelé“, s kterými komunikují jen ve světě WoW.) Častou výmluvou zarytých hráčů je „Jen dokončím tenhle quest“ nebo „Jenom postoupím na vyšší level a už to vypnu“. Pár lidí – podle toho, co jsem četl – opustily přítelkyně nebo dokonce manželky. Opravdu se s nimi rozvedly, kvůli tomu, že dávali přednost hře místo toho, aby se věnovali jim.


Hrát či nehrát?

Já sám tuto hru také hraji. Začal jsem jí hrát, protože jsem o tom četl na internetu a chtěl jsem zjistit, co na té hře všichni mají. Hru jsem si víceméně oblíbil, ale neřekl bych o sobě, že jsem na této hře závislý a už vůbec ne, že měním reálné přátele za herní. Rozhodně moje hráčské nadšení nejde na úkor školy. Podle mého názoru záleží na tom kterém člověku, jak této hře podlehne. U mladších ročníků záleží určitě také na tom, kolik času jim vyčlení jejich rodiče.
World of Warcraft je hra, která je obdivuhodná tím, že jí na celém světě hraje více než 12 milionů hráčů. WoW je ovšem i pro příležitostné hráče, ne jenom pro fanatiky. Někdo na tuhle hru nedá dopustit, ale někteří o této hře říkají, že je to droga a že ničí reálné lidské vztahy. Udělejte si svůj názor.
Autor MaxDJs, 19.04.2011
Přečteno 616x
Tipy 1
Poslední tipující: Lord Bartimaeus
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

WoW je a bude droga

09.07.2011 18:16:00 | LadySymphonia

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí