Šalvěj otevírá mysli a rozbíjí stereotypní brýle rozumu

Šalvěj otevírá mysli a rozbíjí stereotypní brýle rozumu

Anotace: Mé snové surrealistické mystické vizionářské zkušenosti a metaforické vzhledy dokořeněné filozofickým pohledem na "vlastní JÁ".

Definice Entheogenu: "Probuzení vnitřního boha".
Šalvěj patří mezi entheogeny. Wikipedia píše, že hlavní účinná látka je Salvinorin A, který je označován za nejsilnější známou psychoaktivní látku na této planetě. Toto je maximálně zajímavé tvrzení. Účinky na člověku(myslící substance obsahující vědomí) se projevují již v extrémně malých dávkách 200-1000 µg. 1mikrogram to jest 1 miliardtina kilogramu! Pokud jsem správně počítal, nízko prahová hodnota v miligramech (200 µg) potřebná k vykouření může být až ČTYŘISTAMILIONKRÁT nižší než vaše tělesná hmotnost (cca 80kg)!!!Již tohle je stěží představitelné. Nabízí se pár otázek. Existují v naší Galaxii silnější rostliny ? Mohou posloužit jako komunikátor s jinými galaxiemi v kosmu ? Urychlují tyto látky evoluci vědomí ?
V Červnu 2011 jsem měl opět extrakt. Odhaduji že to bylo už po třinácté. Mám zkušenost již s násobky 5x, 10x i 20x. Pouze DVACÍTKA (1gram obsahuje 20 µg) mi zprostředkovávala tu nejintenzivnější vizi. Tyto vize přesahují jakoukoliv formulovatelnou výpověď. Ne že by se nedali popsat to netvrdím, avšak nikdy to nebude přesný popis. Jako každá nejvyšší pravda, tak i vize divotvorné jsou mimo slovní, číselné nebo jakékoliv jiné rozlišení. Prostě řečeno Čirá mystická zkušenost. Niterné stavy psychedelických vizí kreslí např. Alex Gray, literatura např. Duše šalvěje od Martina W. Balla.
Pár slov k přípravám;S mojí skupinou psychonautů jsme experimentovali s následujícími pomůckami. Dřevěná šlukovka, podobná indiánské dýmce míru, která se dá koupit v kdejakém orientálním obchodě a žhavící-tryskový zapalovač jsou tím nejjistějším řešením.
Samotný prožitek; Je silně individuální a osobní a každý může vidět ve svém odkrytém nitru něco naprosto jiného. Je to stav kdy již nevnímáte okolní svět a jste zcela pohrouženi do sebe. Můj prožitek je patrně vysoce introspektivní a zažil jsem ho již několikrát stejným intenzivním způsobem.
TRIP:Medituji, poděkuji zemi za její úrodu a za to, že jsem se sní opět setkal, rozdýchávám se, beru do dlaně tryskový zapalovač a přikládám ho na 1cm k dýmce, zažehnu asi na pět vteřin plně povrch napěchovaného kotlíku se šalvějí, inhaluji kouř a tlačím ho co nejhlouběji do plic a se zavřenýma očima čekám. Vtahuje mě to do jejího světa který důvěrně znám. Předem cítím že to bude hluboké a intenzivní. Ztrácím tělo, nastává depersonalizace, disociace mého otrockého ega. Zpočátku cítím jak se rozpouštím do různých placatých membrán, blan a povrchů, které vystupují v dlouhé linii ve které nedohlédnu ani na začátek ani na konec. Jsem v jedné z těch membrán připoután asi jako dílek zipu na zimní bundě, nebo jako klávesa od dlouhého piana. Vidím mnohost tělesných objektů jakoby tu nejdelší zrcadlovou síň proti které se line stěna na které teče absolutní kontinuita představ stárnoucího "vlastního JÁ" , má to vždy určité trvání asi tak jako myšlenka a potom se znovu stávám jinou klávesou kdežto ta jenž jsem byl předtím zaniká podobně jako předměty na industriálním dopravníku. Je to představa, která má představu - zdvojená představa. Cítím se jako jedno z bezmezného nespočtu stoupajících přibližujících a posléze zanikajících očích na koncích dlouhých a četných pavích per. Je to intuitivní a hluboké poznání je to zření svojí SKUTEČNÉ podstaty.
Přiblížím zde ještě dva metaforické a poetické výklady interpretující moji intoxikaci. 1. Představte si pozoruhodný antický Chrám v Aténách tvořený z velkých mramorových písmen a z těchto písmen je tvořeno vaše jméno. Mezi písmeny ve chrámu je nevědomý vztah. Tento nápis je uspořádán tak jakoby tvořil chrám "vašeho JÁ". V celém sloupořadí postaveného z písmen je bezpočet takovýchto "JÁ", z dálky uvidíte jméno (vaše rodné jméno) pokud budete mít odvahu půjdete blíž a každý sloup-písmeno bude tvořeno z nesmírného množství uvězněných bytostí zasahujících podpovrchově do několika říší existence, bytostí trpících kvůli své nevědomosti v nekonečném koloběhu připoutání a zklamání, narození a smrti, vzniku a zániku. Když vezmete jedno "takové JÁ", které se vymaní z pout sloupořadí, vystoupí nezávisle na ostatních a dosáhne uvědomění, ostatní na něj budou volat tak se vrátí, protože jeho odchod by narušil nepředstavitelně komplexní strukturu a zničil by tím všechny ostatní "JÁ", jednalo by se o psychickou sebedestrukci celistvého chrámu vaší psychiky, avšak ty nejskrytější touhy vás táhnou to udělat a vymanit se ze všech pout, které vás duševně zatěžují. Nechceme si uvědomit. 2. Představte si obří zrcadlo, tak velké jak jen dokážete postavené někde uprostřed vaší krajiny snů a naproti němu postavte to stejné zrcadlo. Vy jako subjekt existujete uvnitř svého vlastního dvojzrcadla. V těchto čelem proti sobě postavených zrcadlech spatřujeme vzrůstající počet neustálé se vzdalujících, oddělujících a rozpadajících se "JÁ". Postavy tohoto "JÁ" jsou miniaturní jako šachové figurky, nespočet šachových figurek...šachovnice podléhá mnohovrstevnatému gravitačnímu poli...za bezmezným horizontem utíkají hráčské figurky přes okraj vstříc své vlastní zkáze utíkají po v dálce ubíhajících šachovnicích...místo políček jsou hadí šupiny...je to hra...jsme informace v nějakém podělaném ne-dost vychytaném sub-programu. Další věc jsou emoce, u mě jsou tak silné až se směji k slzám a pláči smíchem. Taky se mi jednou zdálo že cítím stesk všech lidí, co někdy něco nebo někoho ztratili, možná to byl stesk mých blízkých...
Šalvěj je mocná, jedinečná, respektu a uctívání hodná. Možná je to podmíněno mými tendencemi k filozofování, psychologii, literatuře či jednoduše k lehkému šílenství avšak skutečně jsem se snažil popsat to co jsem zažil. Ještě doporučují opravdu jestli se vám dostane do rukou extrakt, dělejte to rituálně, nechte si čas, najděte klidné místo bez lidí s minimem ruchů. Zhluboka se nadechněte a nechte se unést. Nedělejte to pokud se chcete zkouřit, hluboce odsuzuji lidi co ji berou jako marihuanu a myslí si že Salvinorin je THC i přes to, že jeho chemická struktura je naprosto jiná. Zjistěte Pravdu v nás.
Autor Happyyz, 09.06.2011
Přečteno 1275x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kámo tak ty uz to nehul :D

06.08.2011 23:32:00 | čipsy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí