Fotbal

Fotbal

Anotace: Trošku nedokonalá slohovka,ale dostala sem velkou jedničku tak proč ji tady nedát.Malý dodatek:psala jsem to v páte třídě.

Pátek večer před rozhodujícím zápasem ve fotbale.
Před chvilkou se mi podařilo usnout.Vstoupila jsem do ,,krajiny snů.“Ocitla jsem se na krásném stadionu v Portu,Vystupovali jsme z kabin,náhle mě oslepila záře reflektorů.byla jsem zaujata,kolik diváků se přišlo podívat.Zaslechla jsem rady naší trenérky a jde se na hru.Svému týmu maximálně věřím,určitě vyhrajeme!Musíme vyhrát!Co se děje?Místo hraček z Hlučína,se kterými jsme měli hrát vystupují hráči Sparty včele s kapitánem Karlem Poborským.Dám jako kapitán rozhodčímu povel ,že jsme všechny na svých místech.Ozvala se píšťalka a zápas mohl začít.
Po prvním poločase je stav 0:0,nevěříme tomu!Trenérka je s naším výkonem 100% spokojena.66.minuta a Katka dává gól.To je super.Zbývá jedna minuta do konce,já jako poslední hráč ve hře musím zabránit pronikajícímu Zelenkovi aby skóroval.s přehledem odkopnu míč do autu.Je konec.Jsem na můj tým pyšná.Přijímám gratulace poražených Sparťanů,kteří se netvářili nějak nadšeně.Jde ke mně taky brankář Blažek.,,Jsi dobrá“řekl mi.Škoda ,že se mi to jenom zdálo.
Autor oryn21, 02.05.2006
Přečteno 1194x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí