Alkohol?!

Alkohol?!

Anotace: Všíchni jsme se o ní báli, ale Danča potom byla v pohodě... až moc

Letošní školní výlet jsme si s naší třídou opravdu užili, ale pece jenom uvažuju často nad tím jak to všechno mohlo sopadnout... Ale od začátku. Už ráno před školou jsem se dozvěděla, že někteří si s sebou berou pár lahviček alkoholu, ale říkala jsem si proč ne a vůbec jsem neuvařovažovala, že by se mohlo někomu něco stát. Na první zastávce na zámku mi dokonce kámoška nabídla ať se taky trochu napiju. Říkala jsem si proč ne koneckonců by to nebylo poprvé a tak jsem se bez většího uvažování napila. Nakonec jsme téměř všichni měli nějakou trošku alkoholu v krvi. Vše vypadalo dobře a všichni jsme byli jen trichu veselí. K večeru, když jsem stála u sprch jsem se dozvěděla, že moje kámoška Danča to trochu přehnala ale všichni jsme se tomu zatím jenom smáli. Asi po 20 minutách však Danča ještě pořád nevylézala ze sprchy a my jsme si o ní začali dělat starosti. Společně ještě se dvěma kámoškama jsme se ji pokoušely nějak vysvětlit jak má odemknout, aby se dostala ven. To byla první chvíle, kdy jsem se o ni bála. Naštěstí si Danča nakonec otevřela, ale byla oblečená a úplně mokrá. Nakonec ji jeden kámoš odnesl do pokoje a učitelkám jsme nic nechtěli říct. Naneštěstí Danča začala zvracet. To by ještě nebylo nejhorší, ale Danča také omdlela a málem se začala zvratky dusit. Museli jsme to říct učitelce a všichni jsme o ni měli hrozný strach. Danča z toho nakonec vyvázla jen s dvojkou z chování, ale nám přibylo pár vrásek na čele. proto prosím všechny, aby takové blbosti nedělali zvlášť když na to nemají věk. A když už Vám je to jedno myslete aspoň na ostatní, kteří Vás mají rádi...
Autor Alexita, 30.06.2006
Přečteno 858x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

jako by jsi popsala náš výlet:) Akorát u nás na to učitelé nepřišli. A jestli jo, tak drželi hubu a krok:D

13.05.2009 15:09:00 | berusinka

pozor na přweklepy a opakujes se..proto 60

17.02.2007 14:17:00 | Gabika

Já jsem v tomto ohledu naprosto v pohodě. Neboť mi nijak moc nechutná pivo ani víno a k ostatnímu alkoholu se dostanu jen těžko, jsem v poho

03.09.2006 18:29:00 | Muta cum liquida

hmm když sme si vzali an vejlet alkohol mi tak se na to přišlo takže problémy byly větší...a mělo je hodně lidí , naštěstí nikdo nebyl moc mimo, jen ta veselejší nálada panovala...to vím jen z doslechu, já byla u sebe na pokoji a porád telefonovala, takže já se dotoho neštěstí nezamotala..

19.07.2006 15:46:00 | kjetilka

souhlasim, alkohol je casto svine....a opravdu se musim priznat, ze nechapu, co na nem ti ostatni vidi..... k cemu je opijeni dobre?

07.07.2006 20:19:00 | Lisa Kloboučková

Mhm..stalo se mi něco podobného a vím jak mi pak kámošky, říkali jak se o mě báli!!! Už to nikdy nechci zažít, protože jsem je prý hodně sklamala!!
K tvé reportáži. Nějak nevím jestli je to reportáž, spíš ne,hodilo by se to možná víc do povídek :)
Ale jinak je to hezký..

07.07.2006 12:59:00 | Jojo sdafsaf sfd

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí