BEZPRACNÉ ZLEPŠENÍ ZDRAVÍ

BEZPRACNÉ ZLEPŠENÍ ZDRAVÍ

Anotace: -

Vážení a milí!

Nabízím vám bezplatné a také bezpracné zlepšení vašeho celkového zdravotního stavu. Vyžaduje to jen , alespoň to nejpodstatnější vyčíst a věřit, že pravdivě popisuji svou vlastní zkušenost.

Před desetiletími mi bylo řečeno: „Léky na vysoký krevní tlak budete muset brát napořád!“ Neberu! Vyléčil jsem to kefírem. A nyní jsem ve svém badatelství a zlepšovatelství na sobě s úspěchem vyzkoušel něco, což jsem z počátku považoval za nemožné.

Dostal jsem se k vytrženému listu z Květů s článkem nadepsaným Plivej ke zdraví s nadtitulkem Využijte jemnohmotné vibrace ukryté ve svém těle. A pak ještě vysvětlení, že naše vlastní slina umí na základě jemnohmotné rezonance uzdravit náš narušený systém, čímž pomáhá léčit tělo i duši.

Ušetřím vás dalšího nepodstatného povídání.

Začněme s motivací: Najděte znovu vitalitu!

Dál už budu popisovat jen vlastní zkušenost.

Napsal jsem si  své neduhy.  Pro konkrétnost příkladu, bez ohledu na soukromí, všechny je vyjmenovávám: únava, ospalost, nechuť k jakékoliv činnosti, bolest v kyčelním kloubu, a také v lýtkách, občasná dušnost, kolísavý TK i P.

Do skleničky s obsahem 1 dl vody, v době, kdy jsem si myslel, že mé sliny nejsou znečistěné, jsem do této skleničky plivnul a s obsahem zamíchal. Již před tím jsem byl seznámen s nebývalou pamětí vody. Potom celý týden, každý den jsem ze skleničky upill. Po týdnu jsem sklenici důkladně vypláchnul a zas popsaným způsobem naplnil.

Je možné, že někomu při představě polykání slin se zvedne žaludek. Je to jen předsudek. Vlastní sliny polykáte soustavně. A jaký je rozdíl, když vlastní slinu spolknete s vodou. Tato metoda se jmenuje autopatie.

          Denně, už několik měsíců tuto metodu realizuji. A výsledek? Vše odeznělo až na srdeční arytmii, kterou bez jakýchkoliv medikamentů jen měřením hlídám.

Budu rád, když se alespoň někdo ozve, že to vyzkoušel a s jakým výsledkem.

 

Léčit vás může kdokoliv, ale uzdravit se musí každý sám. Vůle tvá tě uzdravila, je nepsaný zákon.

 

Možná, že za čas bude stačit, k uzdravení jen se zdravit!

 

Tak proto vás i já dnes už jen co nejsrdečněji zdravím!

 
Autor RU 82, 02.11.2011
Přečteno 559x
Tipy 1
Poslední tipující: Liška76
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí