Nakladatelství mězera hledá nové talenty

Nakladatelství mězera hledá nové talenty

Anotace: -

 

Na vědomí se dává lidu literskému!

Nakladatelství  a literární server Mezera hledá  nové talenty!

Co to jako je?

Stránky nakladatelství Mezera jsou v ČR unikátní tím, že jako jediné kombinují vlastní nakladatelství s veřejně přístupným literárním a výtvarným serverem, který zprostředkovává prostor pro kreativní vybití spisovatelů a výtvarníků,  ať se jedná o umělce zkušené či začínající. Server disponuje i aktivními „ vyhledávači talentů“ a kompetentními redaktory s mnohaletou redakční, nakladatelskou a kritickou zkušeností.  Nabídka mezerních služeb tímto nicméně nekončí!

 (ďábelské zatetelení se Horsta Fuchse)

Na stránkách můžete naleznout i e – shop, ze kterého si můžete přímo objednávat knihy  a pokud máte i pár korun navíc, můžete si samonákladem nechat vytisknou svou beletristickou či odbornou tvorbu.

Server samotný porádá pravidelné soutěže  s lákavými odměnami, obtýdenní informační newslettery, autorská čtení, setkání a možné rady začínajícím autorům.

 No dobře, ale kde to je ?

Cesta k nám je velmi jednoduchá. Kdo něvěří naší nabídce, ať sám klikne na www.mezera.org  a na Liter svou zkušenost poreferuje!

 

Howg
Autor mezera, 14.11.2011
Přečteno 909x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

server funguje, chytá druhý dech, nakladatelství fungovalo celou dobu a stále vzkvétá! :)
saša ne -e .) ten má teď vlastní web

14.11.2011 13:15:08 | mezera

tohle asi nebude saša. ... ? já nevím, jak to je s mezerou, myslela jsem, že mezera už nefunguje, jako server alespoň...

14.11.2011 13:03:51 | Já Esther Ruth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí