Ráj plný lidojedů

Ráj plný lidojedů

Anotace: Slohová práce - Reportáž Téma: Ostrov Hula Hula

Díky bohu, stále jsem naživu. Nohy mám celé gumové z plavby na polorozpadlém voru po zátoce plné žraloků. Všechen strach ze mě však rázem opadá, protože ke mně míří několik spoře oděných domorodců výrazně se podobajících Orlandu Bloomovi. Myslím, že jsem právě objevila největší krásy Hula Hula.
Hula Hula, místními označován také jako Ťapakána (volně přeloženo jako sněz nebo budeš snězen), je ostrov uprostřed Atlantského oceánu. Protože byl objeven teprve nedávno, je téměř nepoznamenaný západní civilizací. Na Hula Hula žije 43 původních obyvatel, ke kterým se čas od času přidají nějací turisté, kteří zde chtějí žít na trvalo. Bohužel přesné údaje o jejich počtu nejsou k dispozici, protože většina z nich záhadně zmizí, a to hlavně v období oslav místních svátků a tradičních hostin.
Vůně moře, slunce a tropického ovoce. To je to, co mě hned po místních krasavcích na Hula Hula uchvátilo nejvíc. Obyvatelé tohoto ostrova jsou nejspíše velice pohostiní, protože mě a moji doprovodnou skupinu zvalo hned několik rodin k sobě domů, abychom ochutnali něco z místní kuchyně. Taková nabídka se neodmítá. Malá tlustá paní nám připravila snad nejlepší jídlo, co jsem kdy jedla. Tropické ovoce s nějakým libovým masem neznámého původu. Všichni jsme si výborně pochutnali až na našeho fotografa, který si před podáváním hlavního chodu odskočil na toaletu a už se nevrátil.
Tento onstrov plný tajemství má bohatou historii a spoustu staletých tradic, které se dochovaly až do 21. století. Králem Hula Hula je Kidžion XI. a vládne již 48 let. Jako snad každá země, i tento ostrov je plný tajemných příběhů a pověstí. Jedna vypráví, že je zde kanibalismus stále na denním pořádku, ale já si myslím, že je to jenom pomluva, která má ostrovu zabránit v rozkvětu cestovního ruchu.
Ostrov Hula Hula je doslova ráj na zemi a snad každý, kdo toto místo místo navštívil a přežil, mi musí dát v tomto tvrzení za pravdu. Věřím, že zde najdu ještě hodně pokladů a skrytých tajemství, možná i našeho ztraceného fotografa. Kdo ví, co všechno ještě Hula Hula skrývá.
Autor RonnieEl, 05.11.2012
Přečteno 794x
Tipy 1
Poslední tipující: Robin Marnolli
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

fajne:-)

24.01.2013 20:25:46 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí