V Orlové proběhla unikátní rekonstrukce!

V Orlové proběhla unikátní rekonstrukce!

Anotace: O letních prázdinách 2006... co víc říct? Snad jen to, že jsme se výborně pobavily a čekám na hodnocení mého stylu psaní!!! Děkuju!

ORLOVÁ- Dne 15.4. proběhla unikátní rekonstrukce. Nejednalo se o opravu chrámu či sochy, ale obyčejného zahradního trpaslíka.
Trpaslík byl poškozen vlivy počasí, které se na něm podepsaly při jeho nepřetržitém stání na zahradě. Materiál obstarala M.Ručková, samotnou opravu provedla výtvarnická naděje budoucnosti K.Káňová. Akce trvala asi dvě hodiny, kvůli počasí musela být na plánu i půlhodinová přestávka na osvěžení.
Trpaslík byl nejdříve ometen, aby pod nátěrem nezůstaly stopy a poté natírán temperami. "Nejvíce práce určitě dají drobné detaily, jako například spona na opasku, ta je na použití štětce příliš malá" obávala se Káňová. Ručkovou trápilo něco jiného: "Tak my se s ním pipláme, aby vypadal co nejlíp, a on ještě provokuje!" prohlásila na adresu trpaslíkova bezzubého "vyculeného" úsměvu.
První polovina rekonstrukce proběhla v pořádku, druhá (natření obličeje, oprava brýlí a hrábí trpaslíka) byla naplánována na druhý den. Štěstí však nepřálo- přišel prudký déšť a nátěr se roztekl. Trpaslík, nyní především červený od čepice a bílý od vousů, se nového nabarvení a nalakování bezbarvým lakem dočká pravděpodobně až příští týden. Jediné, co zůstalo nezměněno, je trpaslíkův úsměv.
Autor Tlapka, 02.02.2007
Přečteno 498x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí