Modrý svět spí dál, ale ovčané-občané se probouzejí

Modrý svět spí dál, ale ovčané-občané se probouzejí

Anotace: Změna je nutná, ale proč zrovna komunisté???

 

ZMĚNA JE NUTNÁ, ALE PROČ ZROVNA KOMUNISTÉ???

 

Na úvod si připomeňme slova vyšetřovatele Úřadu dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu ing. Adolfa Rázka:

 

"Komunističtí zločinci nám po roce 1989 nezmizeli. Komunističtí zločinci se jenom přizpůsobili novým poměrům a zejména ve všech politických stranách, bez rozdílu, obsadili místa - to je ta politická záležitost. Ale zároveň tito komunističtí bossové také měli kontakt. Zahraniční obchod byl jenom komunistický, takže kromě politické moci získali i ekonomickou moc, protože byli "nepostradatelní". Měli styky, znali vazby, takže pro ně nebyl žádný problém, aby pokračovali naprosto normálně dál a získali možnost, protože měli dostatek informací, se stát podnikateli. V těch prvních letech svobody, po převzetí ekonomické moci těmi bývalými klíčovými postavami komunistické moci, jsme se setkali s tím, že svoji morálku - řekl bych NEMORÁLNOST - přenesli i do toho svého podnikání. Vrcholní proletáři se v daném okamžiku přetransformovali na kapitalisty."



Karel Kříž, iDnes blog: Přátelé, nic se nezměnilo. Komouše a estébáky máme ve všech politických stranách, důležitých hospodářských funkcích, jako majitele nejvýdělečnějších firem s velkým podílem státních zakázek, soudce, vyšetřovatele i na postech nejvyšších státních úředníků. Každý den určují směr a kvalitu našeho života, každý den nám jejich bolševická technologie moci, založená na demagogické propagandě dle okopírovaného fašistického vzoru, znepříjemňuje život, ubírá postupně svobod a vykrádá peníze z kapes.


Bohužel to vypadá, že si nic jiného nezasloužíme. Dokud jim většina národa bude polykat jejich socialistické návnady i s navijákem, z volebních programů bude znát jen pasáže o tom, jak se stát postará a bude si tak vlastně svoji buzeraci vynucovat, společnost se nikdy nezmění. Neboť i politik je jenom člověk. Dává davu to, o co si říká. Ten jej za to vynese ke zdrojům, které jsou. Hlavně tedy samozřejmě, pro něj. A všichni by měli být spokojeni. Proč nejsou? Proč nadávají na zlodějské vlády, když jim sami říkají, aby tyto více kradly, přerozdělovaly, regulovaly, dotovaly, odkláněly?

 

Kardinální otázka v České republice však zní: Proč si 20% obyvatelstva neustále myslí, že znovuinstalace ortodoxních komunistů do vlády by tyto nešvary vyřešila, když zkušenosti z jejich čtyřicetileté totální nadvlády jsou právě opačné? Zapomínají snad, nebo si nechtějí vzpomenout, na znárodnění, měnovou reformu, rabující Rudé gardy, všemocné papaláše, koncentráky, StB, střelbu na hranicích, prokurátory od soustruhů, šedý udavačský mor, vězně svědomí, likvidaci života celých rodin, konfiskace majetků, násilné vystěhovávání, či pomsty na dětech, nemohoucích studovat?

 

VIDEOUKÁZKA - ZDE

 

 

 

Autor Aťan, 29.04.2012
Přečteno 1078x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nerozumím co je ovčané-občané:(
Navíc, pokud kdokoliv hlásá sociální rovnost a poukazuje na výše nastandardních výdělků, používá vítězná hesla vítězného února.
Pak, novější průzkum uveřejnil na druhém místě ODS, ale je to úplně jedno. Kdodoliv zvolený se dostane ke korytu, hledí aby bylo pro něho dost plné především.

29.04.2012 11:24:38 | Lilien

Lilien, ovčané-občané - rád vysvětlím.

V demokracii je krajně nezodpovědné, aby občané jen odvolili, a pak si nechali 4 roky věšet na nos bulíky, lhostejně přihlíželi, jak jim mafie krade peníze z kapes a ještě se ovčané chlubili, že je politika nezajímá, NÁM JE TO JEDNO, cítím z tohoto modra. Cyklus probouzení se POUZE za každých cca dvacet let, je ostudou českého "ovčana" (1948, 1968, 1989, 2012).

A chtít zpět po komunistech, aby zde nastolili pořádek (viz graf + tento článek, který zde málokdo přečte + video) - to už je naprosté šílenství rudých ovčanů.

P.S. Momentálně jsem ve spojení s Bratislavou, kde probíhá od 1. května toto:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1204/1-kvetna-occupy-bratislava-pred-generalni-prokuraturou

29.04.2012 11:42:07 | Aťan

Je pěkné, že věříš v probuzení Občane:)

29.04.2012 11:52:08 | Lilien

Lilien, stýkám se s lidmi, kde vždycky pookřeju. :)
Tady je v tomto směru chládek, přednost má vlastní bolavé nitro amatérského básníka, empatie vázne. :)

29.04.2012 12:24:41 | Aťan

Tak šup sem pro změnu nějakou sentimentální romantiku, Aťánku;-*
Marně čekám na Tvé historky z léčeben nebo z ulice:(

29.04.2012 21:30:40 | Lilien

Nejdřív dodělám revoluci :-)) a pak z Lán pošlu pár povídeček (možná z léčebny). Přijďte sem na grilovací párty:
http://www.obec-lany.cz/cz/zamecky-park

30.04.2012 10:45:05 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí