Skrytá realita

Skrytá realita

Koronavirus v Česku připravil o život 13-ti letého chlapce!

Na toto většina z nás slyší, že…? Další nadpis bulvárního článku, bez ověřených zdrojů, plný lží a nejistých informací… Jistě, je to fenomén, který hýbe světem. Vytváří se vtipy, diskuze, a šíří se nepravdivé informace o Koronaviru. Pár zdrojů nás snad i pravdivě informuje o skutečné situaci ve světě, i u nás.

Zavádí se opatření, zákazy… Nesmíme ven bez roušky a neměly bychom se zbytečně pohybovat mimo náš domov či pracoviště. Vyhrazují se časy, kdy mohou nakupovat pouze senioři, zavírají školky a mnoho dalšího. Má to zabránit šíření virusu. Nakažených je u nás k 21.3. 2020 18:10 již 995 lidí, a testovaných je téměř 14 000. Zní to hrozně, že ano…? Virus, který způsobuje kolaps nemocnic a díky neštěstí paniky, vyvolané médii i nedostatek ochranných pomůcek. Ale stejně se tomu jednou budeme muset postavit. Stejně, jako si většina z nás prošla chřipkou, tak si projde i Koronavirem. A mezitím, co se takřka celý svět už pár měsíců zabývá onemocněním Covid-19, se toho ale děje mnohem více.

V letošním roce již zemřelo více jak 50 lidí na chřipku a 250 případů bylo klinicky závažných. V důsledku hladu dnes k 18:00 zemřelo více jak 23 500 lidí. Přes 1 800 000 lidí letos prohrálo svůj boj s rakovinou a přes 230 000 lidí se vzdalo svého života formou sebevraždy. Více jak 800 000 000 lidí nemá přístup k vodě, a kvůli chorobám spojených právě s vodou zemřelo tento rok takřka 200 000 lidí.

Ale proč mluvit jen o tom špatném? Na světě se děje plno fantastických věcí! Dnes se například poprvé nadechlo více než 300 000 novorozených dětí. Na hranicích Kamerunu a Nigerie objevili čeští vědci dva nové druhy miniaturních žabiček, jejichž druhy jsou velmi ohrožené. Kdybych měla vyjmenovat všechno dobré za posledních pár týdnů, nejspíše bych u toho zestárla. Ale nemusí to být velké věci. Buďme šťastní třeba za to, že venku svítí slunce, je teplo a ptáci krásně zpívají. Že nám na zahrádce třeba vyrostla sněženka, nebo petrklíč. Nebo se prostě jen tak usmějte, protože smích je nejlepším doktorem, a ty není radno podceňovat. Nebuďte pesimisti, a pokuste se na svět koukat alespoň maličko s úsměvem. A pamatujte, že zvládneme všechno, když si budeme důvěřovat a spojíme naše síly…

Autor Elík, 22.03.2020
Přečteno 500x
Tipy 7
Poslední tipující: Discord, piťura, Frr
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pozitivní a velmi dobré.Piš dál!

16.11.2020 18:23:05 | Anii

Eli
máš to hezký
a pozitivní
rád jsem četl
:-)
PS: na ty řeči
o odstavcích
a kurzívě
se vykašli
pro mě byl podstatný obsah

23.03.2020 22:24:56 | piťura

Hlavně to zvládneme, pokud se nebude psát zbytečně kurzívou a bude se oddělovat text do odstavců. Takto se to dost blbě čte...jen říkám :) Stačí vzít jakoukoliv knížku z knihovny a inspirovat se, není to nic těžkého.

22.03.2020 18:11:08 | Schíza

Myslím, že je má věc, zda to napíši kurzívou, nebo ne. Odstavce jsem původně měla, ale při zveřejnění to v odstavcích zřejmě nezůstalo, čehož jsem si nešimla. Děkuji za upozornění

22.03.2020 19:31:08 | Elík

Jen jsem napsal, že kurzíva se čte velmi špatně. Stejně tak dlouhý text bez odstavců. Netřeba hned prskat.
Ti bystřejší a chytřejší udělají to, že to opraví tak, aby to bylo přístupnější pro čtenáře. Protože v opačném případě, proč taková díla publikovat? Aby se to špatně četlo? Ach to ego.

23.03.2020 22:14:53 | Schíza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí