Malá zimní akce

Malá zimní akce

Anotace: Byl jsem se třídou na hokeji tak sem o tom něco napsal (za chyby se omlouvám-jsem češtinář jak poleno:))

V pondělí 10.12.2007 se třída T4A SPŠ LOKET, společně s pí. třídní a vychovatelem, v hojném počtu sešla před 8 hodinou ranní u zimního stadionu v Sokolově. Poté, co se hrající žáci začali rozbruslovat, zjistila nejméně polovina z nich, že neumí brzdit-no co, nikdo není dokonalí a brzdit se dá mnoha způsoby. V 8:30 rozbruslení skončilo a naši spolužáci se rozdělili do jednotlivých týmů, které spolu měli svést tvrdý a lítý boj. Žluté mužstvo vedl jeden náš holejista a týmu v zelených dresech (které ale dostali až na 2. část) velel jeho spoluhráč.V 8:45 byl zápas zahájen. Hra začala velice zprudka a ihned bylo poznat, kdo už měl s hokejem nějaké zkušenosti. První góly obstarali naši kapitáni, ale později se projevil talent na střílení branek i u ostatních hráčů. Po první části bylo skóre jednoznačné a vypovídalo za vše: žlutí - zelení 7:2.
Po první části se led uvolnil pro ty, kteří nehráli, ale přesto měli brusle. Sice jich bylo poskrovnu ale i menšina si zasloužila si tento den řádně užít.
Netrvalo dlouho a byla zahájena druhá část tohoto pro diváky velice zajímavého utkání. Největším okamžikem druhé části byla celotýmová rvačka na ledové ploše (asi pro potěchu těch pár diváků, jelikož i ti, co zápas moc nesledovali, začali horlivě fandit). Naštěstí se tato malá mela odehrála bez zranění a bez přítomnosti paní učitelky třídní. No jo - hokej je velice kontaktní a tvrdý sport. Na skóre se 2.třetina vyvíjela o něco lépe (i když ne o moc: stav byl 13:7 pro borce ve žlutých dresech)
I po skončení druhé části měli přístup na led nehokejisté. Bohužel toto volné bruslení nedopadlo nejlépe a tak paní učitelka musela opustit ledovou plochu v doprovodu studentů po neplánovaném pádu. Naštěstí vše dopadlo dobře a tak se rozjela poslední třetina.
Poslední třetina proběhla již v naprostém klidu (teda až na některé šikovné spolužáky, kteří se stihli více či méně zranit). Konečný stav pak ukázal, kdo je mistrem ledové plochy - 19:14 pro chlapce ve žlutých dresech a nutno dodat, že pro nás - pro diváky - to byl velice zajímavý zápas.
Akce skončila v 10:30 a všichni jistě budou souhlasit když řeknu, že až na pár vyjímečných chvil se akce zdařila.
Autor Niccolo, 23.01.2008
Přečteno 1660x
Tipy 1
Poslední tipující: Jeninka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí