Šlapání a zrcadlení

Šlapání a zrcadlení

Anotace: ***

Chodím sem už víc jak rok. A po vzoru Michala Tučného bych si mohla zanotovat:"...Možná to na mně už bude znát. Zatím mám jen trochu pevné nohy a spinner je můj kamarád." No jasně, chodím šlapat. Co to plácám, to zní strašně. Tak dobrá, chodím na spinning.

Jenomže teď přišla rána. Rekonstrukce. A výsledek? Na stěnách cvičební místnosti se objevila zrcadla. Všude. Tak nevím, byl to šťastný nápad? Nu což, přece to kvůli tomu nevzdám. Tolik měsíců dřiny ...

Seřídím kolo, nasednu, zapínám tepovku ... A už se vidím. No právě. Já se vidím. Teda to bude hustý, řekl by můj patnáctiletý syn. Sleduji, jak se opírám do pedálů, nahýbám se nad řídítka a šlapu, šlapu, šlapu.

Už po chvíli, zdá se mi to nebo ne, začínám ztrácet podobu. Čůrky potu stékají. Obličej mění barvu. Ještě chvíli a splyne s okolními červenými stěnami. Kde je nějaký make-up? Oční linky? Ty vlasy, které jsem tak pracně foukala, pomalu plihnou. A po protření ručníkem mám na hlavě dokonalé vrabčí hnízdo. Pěkně promáčené.

Jen malá chvilka oddechu, vyjíždím si nohy, napiju se a znova do rytmu hudby šláp, šláp, šláp. Zrcadlo neklamně hlásí, že jsem zmáčená jak myš. Ještě chvíli a kdybych si předtím v šatně odložila spodní práádlo, mohla bych se teď směle zúčastnit soutěže Miss mokré tričko. Teda asi spíš nesměle. A Jirka Korn do toho zpívá:"Girls, girls, girls, sweet lovely girls."

Pedály se ani na chvíli nezastavují. Zvednu zase oči od displaye tepovky. Pohledem zavadím, jak jinak, o zrcadlo. Hrůza. Všimla jsem si svých do rytmu se pohybujících špeků. A taky ... Neee, já už to raději nekomentuji. Proboha, proč sem ta zrcadla dávali? Na to se nemůžu koukat ...

No a když to vezmu kolem a kolem, tak ani vlastně nemusím. Představte si, že nic z toho jsem v tom zrcadle neviděla. Nosím totiž brýle na dálku a na sport si je sundavám. Takže můžu klidně šlapat dál s iluzí, že ta rozmazaná postava naproti je krásná upravená ženská s vytrénovanou pevnou postavou, která jen s malou námahou a úsměvem zvládá tu hodinovou jízdu, aniž by to na ní zanechalo sebemenší stopy.

Dnes jsem byla opravdu vděčná za svou krátkozrakost. A příště přijdu určitě zas. Zrcadla ať si zrcadlí, co chtějí.
Autor Štěpina G, 17.06.2008
Přečteno 1368x
Tipy 29
Poslední tipující: jedam, WhiteSkull, Iva Borecká, Holis, Lucie Teru, crunchy, Noc17, Churry, igniss, sluníčko sedmitečné, ...
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

"o)))

31.08.2008 08:56:00 | Iva Borecká

6 dioptrii na dálku nebo stejně tolik panáku za Tebe dřinu odvedou. Hezky napsáno.

12.08.2008 20:59:00 | umělec2

Teda Zuzi...tak tohle mě vážně pobavilo.....myslím, že to co popisuješ zažívá asi každá žena, která tenhle podivný sport vyzkouší.....a ne každá u něj zůstane......no já nevydržela....když já prostě pořád jezdím radši v přírodě a ráda před sebou vydím nějaký cíl.......jo a hlavně venku nejsou zrcadla a většinou ani žádní jiní lidé a voní to tam...tedy alespoň občas......no gratuluji k výdrži :-)

28.07.2008 19:09:00 | Lucie Teru

Ahoj Štěpino, říjen to jistí - jsem nutriční terapeut, takže si ten víkend užijem...

24.06.2008 22:45:00 | Churry

mám zkušenosti jen s rotopedem u obrazovky ... je to praktické ... stíhám zprávy

18.06.2008 13:28:00 | mamina

ST !!!
Za odvahu.
Za výdrž.
Za vtipně popsanou mě známou situaci z posilovny.

Já jsem si zbaběle koupila rotoped...
a koukám při tom na telku:-)

PS:Vyšlo to levněji a navíc znám všechny klipy,
co teď letí.

17.06.2008 19:53:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí