Machrovat se nevyplácí

Machrovat se nevyplácí

Anotace: Jak češi skončili na EURU

Po vyhraném zápase se Švýcarskem se česká reprezentace připravovala na duel proti Portugalsku.
Ve všech novinách se psalo:,,Portugalce porazíme", ale opak byl pravdou. Namachrovaní Čeči už po osmi minutách inkasovali. Jenže život nám do žil vtrysknul v 17. minutě když se po rohu Plašila dostal k míči důrazný Sionko a bylo to 1:1 . Do konce poločasu jsme hráli vcelku dobře ale na ten druhý došli síly, a v 63. minutě neuhlídalo pět českých hráčů Pana Nezastavitelného(Cristana Ronalda) a ten z ,,voleje" vystřelil přímo k tyči a Petr Čech neměl nárok. 2:1. Po pěti letech zůstal na lavičce sedět Dino Koller ale ten v 73. minutě nastoupil a tudíž byl u toho jak v 91. minutě pohřbil naděje zachránit remízu střídající Quaresma kterému skvěle nahrál Cristiano Ronaldo. Po tomto prohraném zápase jsme se chystali na zápas který se dal nazvat: Na život a na smrt. Vítěz tohoto duelu(ČR vs. Turecko) by postoupil ze skupiny do čtvrtfinále. Češi hráli 1. poločas skvěle a tak nebylo divu že se ve 34. minutě dostali do vedení zásluhou Jana Kollera který se prosadil hlavou. První poločas jsme odehráli v tlaku na Turky. Ve druhám poločase jsme naprosto přestali hrát ale dali jsme góla který v 62. minutě vstřelil Jaroslav Plašil. Turci tlačili ale každý Čech věřil že se toto nedá stratit. Kontatní gól do České sítě vstřelil v 75. minutě záložník Arda. Gól v 88. minutě na kterém měl největší zásluhu Český gólman Petr Čech, který udělal chybu kterou by neměl udělat ani divizní brankář. Na malém vápně upustil míč a Nihat měl jednoduchou práci. 2:2. Všichni se připravovali na penaly jenže v 90. minutě se do míče opřel Nihat a my prohrávali 2:3 V 92. minutě ještě stihl dostat červenou kartu brankář Turků Volkan ale nic to nezměnilo na naší prohře 2:3. Po krátkém působení na EURU se Češi balí a jedou domů. Řekněme si na rovinu: ,,Machrovat se nevyplácí".
Autor dropik, 22.06.2008
Přečteno 1837x
Tipy 11
Poslední tipující: I am Murlock, 7Anno&nnym7, Aghata Christie, Bíša, Anneli, Ten_bez_přezdívky
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

svatá pravda

13.10.2008 13:40:00 | Aghata Christie

Je to pořád stejné. Předem ohlásí výsledky a pak se všichni divěj.

10.07.2008 17:57:00 | Marťafon

Tipoval jsem to tak, byli jsme jedním z nejslabších týmů,
ale v sebevědomí už mistři...

02.07.2008 18:48:00 | Bíša

Jo naprostej souhlas...Jako ten zápas s Turkama mě dostal nejvíc...
Prej ty porazíme...hm? tak to teda...Nám dali hustě na prdel...

29.06.2008 15:04:00 | Anneli

Prosím okomentovat.

22.06.2008 10:10:00 | dropik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí