VÍTĚZSTVÍ VÁS ZMĚNÍ

VÍTĚZSTVÍ VÁS ZMĚNÍ

Anotace: Vítězné pokřiky, české vlajky, hokejové dresy, sladká vítězná euforie, hrdost na to, že jsme Češi... Nejde o popis reklamy, ale o fakta. Tak to totiž skutečně bylo, je a snad i nadále bude.

,,Nikdy bych nezpíval nahlas. Nikdy bych neplakala na veřejnosti. Nikdy bych nepolíbil nějakou jinou. Nikdy bych neobjala nikoho, koho neznám. Nebýt hokeje."
A on se zaujetím huláká na Staroměstském náměstí českou hymnu, na její nalíčené tváři se černají pramínky slz, ona ho objímá. A ten jí štastně dává pusu.
Je to za poslední dobu nejhezčí reklama, která běží v televizi. Nejkrásnější. Nejpravdivější. Nejdojemnější.
Staromák je zahalen do tisíců českých vlajek, statisíce lidí v hokejových dresech alespoň na dálku povzbuzují české hochy k těm nejcennějším zlatým medailím. Všem ženám i mužům bez výjimky stékají po tvářích potůčky slz. Slz štěstí.
Tady nejsou rozdíly mezi podnikatelem a prodavačkou, lékařem a barmankou, studentkou a důchodcem. Tady je všechny spojuje jedna jediná věc. Všichni jsou to Češi, kteří fandí ,,svým" klukům na ledě. Všichni podvědomě ženou černý puk do soupeřovy branky. Všichni odpočítávají poslední sekundy. Všechny spojuje víra. Věří ve vítězství a podléhají sladké zlaté euforii. Poprvé po dlouhé době jsou zase hrdí na to, že jsou z České republiky. Možná třeba jen na chvilku než to zase pomine. Ale TEĎ jsou hrdí.
Buďte si jisti. Vítězství vás změní...
Kristýna Mitášová
Autor Kristýna Mitášová, 23.11.2010
Přečteno 1746x
Tipy 7
Poslední tipující: vyskovak.cz, Calië, Caprica, Unyle Pěl
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je pravda že tak realnou reklamu jsem dlouho neviděl. Rád bych si ji zopakoval, chce to obhájit!

07.04.2011 21:29:00 | vyskovak.cz

Je krásná, jojo. =)

25.11.2010 18:47:00 | Kristýna Mitášová

S tou reklamou máš recht. Povedla se.

24.11.2010 08:18:00 | Unyle Pěl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí