Box

Box

Anotace: Jakýsi titul mistra světa...

Sledoval jsem oné finále s názvem WBC. Přiznám se, že jsem se díval hlavně kvůli předehře, kdy Dereck Chisora vlepil facku Vitaliji Kličkovi. Takže jsem se těšil, že se asi podruhé v životě, navíc v sobotu večer, kouknu jako chlap na takový tradiční sport jako je box. Večer spolukomentoval náš momentálně nejznámější boxer Lukáš Konečný, který se po úvodním gongu kochal nadmíru hezkým boxem, zatímco já usínal :) O to je to smutnější, že já, neznalec, se nudím u boxerského vrcholu a profesionál jen žasne zhruba nad dvěma ranami během celých tří minut.
Po konečných 12i kolech jsou oba boxeři udejchaní jako psi, ale nezranění. Teď, když se chystám psát závěr, se ve mně vaří krev, tudíž to zkrátím. Britský boxer Dereck Chisora měl po většinu zápasu navrch, větší počet ran (i do obličeje) a ejhle? Prý může tak doufat ve vítězství. Tak se tomu směji a skutečně. Nač to dramatizovat, prostě se vyhlásí papírově silnější soupeř!
Vím, že to bylo na body, ale i tak. Kličko se ani nekryl a z jeho strany... nuda.
Autor Ekonom, 19.02.2012
Přečteno 1237x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí