Fenomenální sprint

Fenomenální sprint

Anotace: Krátká reportáž ze skončených OH v Londýně. Po delší pauze nové dílko...

Olympijské soutěže v Londýně jsem příliš nesledovala. Až na několik výjimek. Viděla jsem všechny závody, ve kterých soutěžili naši sportovci s medailovými ambicemi. A pak jsem nesměla vynechat finále v běhu na 100m mužů.

            V ten pozdní večer jsem seděla přikovaná k televizní obrazovce a ptala se sama sebe, zda se podaří Usainu Boltovi zopakovat vítězství z Pekingu.
A už nastupuje na atletický ovál osmička nejlepších běžců této planety. Můj favorit je samozřejmě mezi nimi. Běžci se mezitím přemístili do prostoru za startovacími bloky, svlékají se a rozcvičují. Kamera zabírá jednoho po druhém a představuje divákům aktéry tohoto nejkratšího závodu.

            Pak zazní pokyn: „Připravte se na místa!“ Závodníci postupně zaklekávají do bloků. Kamera zobrazí jednoho z Jamajčanů, jak se pokřižuje. Pak zahlédnu Usaina Bolta, který udělá jedno gesto, které je jasné všem. Dá si před ústa ukazováček a stadion téměř ztichne.

            Rozhodčí zavelí: „Pozor!“ a sportovci napnou své nohy a očekávají výstřel.
Vtom do prostoru za běžci dopadne plechovka od nějakého pití a vzápětí se ozve výstřel. Běžci vystartují jako jeden muž. V první polovině tratě jsou téměř na stejné úrovni, ale pak už jasně vede Usain Bolt. A také protíná cílovou pásku jako první. A zajímá nás také čas. Neuvěřitelné! 9,64 sekundy, to je nový olympijský rekord.

            Nádherný závod a fenomenální výkon Usina Bolta. Ten se tímto zapisuje do historie her jako první sprinter, kterému se podobný výkon podařil.

Autor Monča, 24.08.2012
Přečteno 1238x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí