Po návratu z dovolené…

Po návratu z dovolené…

Anotace: Velmi praktický návod od jednoho velice nepraktického pisálka.

Nekrmte kočku!

Zkontrolujte všechny komíny!

Ano i ten od plynového turbo kotle.

Chcete-li předejít proměně živého netopýra ve vyprážaného netopýra, pak kontrolu komínů udělejte hned a ne až po prvním ohřátí vody v bojleru…

Odstraňujete-li vyprážaného netopýra z kouřovodu, pak důsledně zavírejte dveře na půdu!

Vběhne-li vám při odstraňovaní vyprážaného netopýra z kouřovodu do obytné části domu myš, pak zkuste štěstí s kočkou a vzpomeňte si, zda jste se důsledně drželi rad, zejména těch uvedených v samém úvodu tohoto návodu.

Chlubí-li se kočka u prahu vašeho domu s nejrůznější mrtvou havětí, pak zapomeňte na to, že své vrahounské schopnosti předvede i v domácím prostředí.

V žádném případě nepomáhejte kočce s lovem a to ani formou nadhánění!

Nenechávejte kočku s myší v obytné místnosti bez dozoru!

Ztratí-li váš domácí predátor chuť zabíjet, pak se ho můžete pokusit reaktivovat.Jako velmi perspektivní aktivátor loveckého módu se u koček jeví laser, například ten z dětské logické hry Laser Maze.

Představte si, že jste bojovým leteckým návodčím, přesně zaměřte cíl - myš a následně jej označte paprskem laseru!

Před vlastní akcí netestujte stav baterií v laseru, nezkoušejte jeho funkčnost, ani reakci kočky na nevhodných cílech.

Obývací pokoj neobsahuje žádné vhodné cíle!

Dá-li se cíl do pohybu, tak jej tečkou sledujte.

Vysvětlete kočce, že laser je sice z dětské hry, ale to co děláte s myší, už hra není!

Po proměně obývacího pokoje v neobyvatelný vyhoďte kočku a prostě tu zpropadenou myš zabijte čímkoliv, co máte právě po ruce.

Autor Luky-33, 21.07.2020
Přečteno 349x
Tipy 3
Poslední tipující: Tomcat, Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobré rady nad zlato...:-D* ST*

21.07.2020 15:20:01 | Frr

:-)

22.07.2020 06:40:20 | Luky-33

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí