Záhada starožitných hodinek / Kapitola 1. - Nečekané zjištění

Záhada starožitných hodinek / Kapitola 1. - Nečekané zjištění

Žila jedna dívka, která se jmenovala Sára. Bylo jí 15 let a velmi milovala koně, byli jejím snem. Účastnila se závodu koní, ale skončila na pátém místě a už nikdy nechtěla závodit. Odstěhovala se s rodiči někam jinam. A tak to začalo.

Když si uklízela do skříně, všimla si starých hodinek, které ležely na stole. Podívala se na ně a položila si je vedle postele. Bylo už dost pozdě a tak šla spát. Ráno se vzbudila a rozhodla se, že se půjde osprchovat. Sotva se dotkla vody, zakřičela. Místo nohou měla ploutev a v mokrých vlasech mušli jako sponku. Nevěděla, co dělat. Doplazila se do pokoje a hned volala kamarádce Terce.

Ta přišla hned a dívala se, co se Sáře stalo. „Jenom jsem se dotkla vody, stalo se ze mě tohle!“ stěžovala si Sára. „Hmmm…je to divné, místo nohou ploutev, místo trika podprsenka z mušlí, to je fakt zvláštní,“ řekla Terka. Sára se na ni podívala a vzdychla: „No a co mám dělat? To mám zůstat mořskou pannou? Ach jo… za to určitě můžou ty hodinky!“ Sára se naštvala a vyhodila je z okna. V ten moment se opět stala normální holkou.

„Nechceš to říct radši mámě?“ zeptala se Terka. „Ne, to je dobrý,“ kývla rukou Sára. „Dobře, ale dneska je sobota, takže už budu muset jít. Tak zase zítra?“ zeptala se Terka. „Jasně, tak ahoj,“ mávla jí Sára a zašla zpět do svého pokoje, zatímco Terka se vydala domů.
*pokračování příště*
Autor Adorable stories, 15.08.2016
Přečteno 262x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí