Úklid

Úklid

Vyzvedl jsem Niky před domem, nechal ji do mě zavěsit a pomalu jsme se vydali na procházku. Moc toho nenamluvila a já taky ne. Ani jsem netušil kam vlastně jdeme až se najednou před námi vyloupla řeka. Opřeli jsme se o zábradlí a dívali se na řeku jak pomalu plyne. Zezadu jsem ji objal kolem boků a trochu si ji k sobě přitáhl.

„Ty máš u sebe pistoli? "

„Vždycky ji nosím, to nemá nic společného s tebou." A rozesmál jsem se. „Jako že bych se bál si vyrazit na rande beze zbraně? To nemyslíš vážně."

„Ne, to ne, prostě mě překvapilo, když jsem jí nahmatala."

„Musíš se ke mě tisknout jinak no." A zazubil jsem se.

„Takže želízka máš sebou taky? "

„Já vím, že budu vypadat profesionálně zcela zdeformován, ale..." Sáhl jsem do kapsy u bundy, vyndal je a pokrčil rameny.

Rozhlédla se dookola jestli jsme sami.

„Chtěla bych zkusit jaké to je mít pouta na zápěstí. Bolí to? " A natáhla ruce před sebe.

Trošku jsem zaváhal. Ale z jedné strany nás ukrýval park a z druhé strany byla široká řeka.



„No teda. Ono se v tom fakt nedá moc hýbat. " Zkoušela za ně různě tahat a jestli by se nějak vyvlékla. I když jsem je neutáhl, pokusy byly ukázkově marné.

„Tak už mi je sundej."

„Líbilo? Dáš se kvůli tomu na dráhu zločinu? " A odemkl jsem je.

„Ještě chci vědět jaké je to za zády." Natočila se tak abych to mohl udělat.

„ No teda! Ale prosím řeklo sluchátko." Jako imitátor Nárožného bych se určitě neuživil.



Chvíli jsme stáli mlčky proti sobě. Zdálo se mi jako by se celá vypnula a její křivky se vyrýsovaly ve slabém měsíčním světle. Jednou rukou jsem si ji pomalu přitáhl a šeptem pronesl: „ Zneužívání pravomoci veřejného činitele se dopustí ten Veřejný činitel, jenž v úmyslu způsobit jinému škodu anebo opatřit sobě nebo jinému neoprávněný prospěch vykonává svou pravomoc způsobem odporujícím zákonu, překročí svou pravomoc, nebo nesplní povinnost vyplývající z jeho pravomoci. "

Začal jsem ji dlouze líbat. Hodně dlouze. Až jsme oba nemohli popadnout dech.

„ A bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo zákazem činnosti." Ze mne vypadlo abych to dopověděl.

„ Cože? Jenom jo? Za tohle bys zasloužil..."

„ To bych musel takovým činem způsobit značnou škodu nebo jiný zvlášť závažný následek. Pak bych mohl být potrestán odnětím svobody až na deset let."

„ Závažný následek jsi teda způsobil jestli Ti to není jasný."

Raději jsem ji začal znovu líbat. Pouta na jejím zápěstí legračně cinkala.
Autor publicenemy, 06.11.2017
Přečteno 387x
Tipy 1
Poslední tipující: meg.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Napinave.... jak to asi dopadne?

08.11.2017 08:04:57 | meg.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí