Dech bílé vrány

Dech bílé vrány

Anotace: Dech Bílé vrány je příběh z viktoriánské doby. Jedná se o Steampunk román. Píše se rok 1837 a celý svět zaplavila nová morová vlna.

Dech Bílé vrány je příběh z viktoriánské doby. Jedná se o Steampunk román. Píše se rok 1837 a celý svět zaplavila nová morová vlna. Na přelomu 18 - 19 století svět zažívá expanzi vynálezů, nových strojů a svět se mění se středověkých dob na dobu plnou vynálezů. Lidé už nebyli připraveni na takovou ránu, domovy, továrny, pole, školy a kostely vše zůstává prázdné a mrtvé. Lidé umírají.

Po celé zemi jezdí morový doktoři a také skupina Černých vran, která všechny města, vesnice zavírá a podpaluje. Drancují a pustoší. Černým vránám je jedno, zda člověk není nakažený. Chtějí vypálit všechny města. Důvod je jednoduchý, nájezdným skupinám Černých vran velí důstojník Hector Malik a ten chce všechny vypálená města přestavět v novou moderní metropoli pro vlivné a bohaté lidi. A tak následovně zbohatnout. Jednoho dne při vypalování měst, zavítají Černé vrány do malé osady zvané Dech a vesnici vypálí. Jeden z jednotky vran však najde v lese umírající ženu, která právě porodila dítě. Prosí o milost pro své dítě, které není nakažené. Muž zabiják z jednotky morových doktorů Černých vran se dítěte ujímá a ujíždí s dítětem pryč. Kdo je onen zachránce?
 
 
Podaří se mu uniknout před Hecktorem a skupinou Černých vran? Co bude s malou novorozenou holčičkou? A kdo je bílá vrána? To vše v románu Dech bílé vrány.
 

 

Autor Dariya Iczkova, 02.09.2019
Přečteno 295x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí