Experiment č.56 (Epilog)

Experiment č.56 (Epilog)

Anotace: sedmé a poslední pokračování ;)

Tma. Jen tma, ve které nebyl přítomen jediný zvuk. Ne, to nebylo ticho, protože i ticho je možno svým způsobem slyšet. Ta atmosféra, co panovala zde, vyvolávala pocit naprosté hluchoty. Byla tak mrtvá a nehnutá…
A tu se něco ozvalo. Slabé rytmické údery, ale i tak v porovnání s původním nic zaznívaly jako burácení hromu. Tlukot srdce – nemohlo to být nic jiného. A za ním první nádech. Ten náhlý dušný záchvat, kdy se plíce teprve učí znát pojem: vzduch.
Zamžikala víčka, ale oči nemohly rozpoznat žádný rozdíl.
Pohnuly se ruce a zoufale narazily do stěn. Vše bylo stísněné a malé. Právě procitnuvší vědomí zaplavil pocit klaustrofobie.
Hlasivky ze sebe vydraly první výkřik. Neforemný a nelidský, ovšem plný děsu a hrůzy.

„Vítej mezi živými Irmo.
Víš co? Budu ti vyprávět pohádku. Byla jednou jedna holčička – Awala. Zlobila a nedopadlo to s ní dobře. Jsem si ale jistý, že ty budeš poslušná.
Autor Ariana (Lori), 07.07.2007
Přečteno 319x
Tipy 1
Poslední tipující: Jasmin
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

páni, kdybych jen já uměla takhle psát. Gratuluju. Velmi silný příběh, žádná klišé, zajímavá pointa a ten styl. Sice mne mrzí, že to tak špatně dopadlo, přesto se mi to vážně líbilo. Hned jdu na další příběhy.

12.02.2008 15:31:00 | Jasmin

Druhá řada bude... jen potřebuju trochu času;)možná tak za půl roku,když si najdu trochu víc času...
Prozradím jjen, že se bude jmenovat"Krysa" a bude z odvráceného světa... těch co žijí pod zemí ...
A jinak jsem moc ráda, že se vám to líbí

18.07.2007 20:58:00 | Ariana (Lori)

tyj o....fakt přehnanej příběh....mooc supr! škoda,že to bylo ale tak krátký :(

07.07.2007 18:56:00 | cool...girl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí