Hydroponic town 34.- Jen obyčejný šperhák

Hydroponic town 34.- Jen obyčejný šperhák

Anotace: ...

Zůstal stát před branou, vedle níž se tříštil vodopád. Dveře se otevřely a dva muži v černých pláštích ho odvedli tentokrát legálně do útrob vědeckého centra.

...Zpoza vodopádu je sledovaly dvě oči. Matný stín v emulzi vody se rozběhl a proskočil zavírající se branou. Josh s muži procházeli podvodním tunelem, nad kterým proplouvali kladivouni a keporkaci. Pak se otevřely malé dveře a všichni začali po strmých, dlouhých a temných schodech sestupovat do sektoru Vitanovy. V půlce schodiště stála mřížová železná brána. A na ní byla vyryta slova Dantova:

Mnou vchází se do trýznivého města,
Mnou vchází se do věčné bolesti,
Mnou vchází se tam, kde Bůh věčně trestá,
Mnou dal Pán průchod spravedlnosti...

V zámku zachrastil klíč.

,,Klíč?" zeptal se Josh, který byl zvyklý na složité mechanismy otevírání dveří. ,,Pro vstup do Vitanovy je třeba jenom klíč?"

,,Kdepak, stačí čepel nože nebo obyčejný šperhák." odpověděl jeden z mužů.

,,Cože? Nedělejte si srandu! Vždyť, to by sem mohl přijít každej!"

,,Kdo by sem chodil? Okamžitě by byl naverbován do té mise. Dobrovolně by sem šel jen blázen."

,,Nebo hrdina." dodal druhý muž.

,,A kdyby přeci jen , tak ho rádi uvítáme. Další síly v boji se hodí." uzavřel diskuzi první z mužů. Josh musel uznat, že mají pravdu. Kdo by sem chodil? Pak se brána otevřela a všichni pokračovali v sestupu. Když zmizeli za horizontem schodů, k bráně potichu sestoupil stín.

,,Nebo by sem zašel člověk poblouzněný city!" řekl a sponka na vlasy zachrastila v zámku. A brána se otevřela.

Schodiště ústilo do malé kruhové místnoti. Po stranách plály pochodně a po celém obvodu stály bojovníci v černých pláštích. Bylo jich tu pět. A každý měl na hrudi připnutý odznak s jinou barvou. Pak přišel ještě jeden člověk v plášti bílostříbrném. Josh ho znal. Byl to sir Lionheart.

,,Dovolte mi," začal vykat pro onen ceremoniál. ,,abych Vám představil pět vojevůdců, kteří budou velet odboji na Zemi." odmlčel se, Josh kývl hlavou a sir Lionheart přistoupil k muži s modrým odznakem. Byl sečtělý, byl moudrý, nebo se tak alespoň tvářil, a vyzařoval charismem osobnosti.

,,Vojevůdce Július Gaius Ceasar. Povede válečný odboj proti hydrodendriím v celé Evropě. Tam je ten plevel rozšířený nejvíce, a proto má k dispozici třicet tisíc vojáků na relativně malé území, které Evropa pojímá pod svými křídly." Přešel k druhému muži s nažloutlou pletí, očima elipsového tvaru, výrazným knírem a dlouhými tmavými vousy pod bradou a pravil:,, Vojevůdce Čingistchán. Povede válečný odboj proti hydrodendriím v celé Asii. Pod jeho velení spadá dvě stě tisíc vojáků."

Třetím vojevůdcem byl indiánský náčelník Sitting Bull, který měl na starost Ameriku, jak severní, tak jižní s též dvě stě tisíci vojáky. Čtvrtým vojevůdcem byl Alexander Makedonský mající na starost severní břehy Afriky, neboť do jiných končin černého kontinentu se díky Sahelu hydrodendrie nedokázaly dostat, a Blízký východ s dvaceti tisíci muži. A poslední byl zvířenou vychovaný dobrodruh Steve Irwin, který nasazoval svůj život s deseti tisíci muži v boji na Australském pobřeží.

,,Ptám se vás teď, Joshi Plante, za který kontinent chcete Vy nasadit svoji kůži?"

,,Tak asi za Evropu, ne? Žil jsem tam, tak proč bych měl jít dobývat Ameriku?"

,,Jste si vědom toho, že v Evropě, hlavně severní, odkud, jak se mi doneslo, pocházíte, je jedna hydrodendrie vedle druhé? Je to nejnebezpečnější oblast na celém světě!"

,,Jsem si toho vědom. Na tuto misi jsem dobrovolně přistoupil jen kvůli poslednímu přání profesora Boshe. Ten pracoval v Hydroponic town a určitě by chtěl, abych šel právě tam. A já tam taky půjdu!"

,,Jistě. Je to vaše volba. Prosím potom, seznamte se s Júliem Gaiem Caesarem."

,,Je mi ctí, Pane vojevůdce." řekl Josh co nejvíce zdvořile.

,,Ave, chlapče. Máte moc pěkné oči." odpověděl mu Július. Joshe to zarazilo. Pak se mu však vybavila slova profesorky McFieldové, kterou měl na střední škole z latiny, která pravila:

,,V antice byla téměř normální homosexualita. Například sám známý Július Caesar byl výstižným příkladem, neboť je o něm známo, že měl mnohé styky s jinými muži.

,,To jsem si zase vybral..." zakroutil hlavou Josh. Pak k Joshovi přistoupil sir Lionheart a půlku tváře mu nabarvil na modro.

,,Abyste se při odletu na Zemi nepomíchali mezi jednotkami... " vysvětlil.

,,Pojďte, chlapče, za mnou!" řekl Július s až úchylným úsměvem na tváři a odešel modrou chodbou. Sir Lionheart se chystal spolu s veliteli odejít do svých sektorů, když se v setmělé síni objevila postava...
Autor Muta cum liquida, 10.11.2007
Přečteno 402x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí