Lovci

Lovci

Anotace: Pokus o román. Neberte to nijak vážně je to jen pokus.:o)Tohle je zatím jen prolog...Omlouvám se za název, ale zatím mě nic pořadného nenapadlo...

Ten den všechno začalo. Všechno co jsem si doposud představovala jen ve svých snech. Všechno čeho jsem se bála a zároveň milovala. Nikdy jsem si nemyslela, že bych mohla být jedinečná, ta vyvolená. Bohužel nebo snad bohudík jsem já ta, která pomáhá lidem, slyší jejich nářky a snaží se je ochránit. Ptáte se před čím je mám chránit? Odpověď je jednoduchá. Mystické bytosti, které jsou pouze ve vašich představách existují. To čeho jste se báli jako malé děti, že je u vás v pokoji pod postelí opravdu existuje. Zdá se to neskutečné. Nevěříte, říkáte si je to hloupost…Také jsem nevěřila. Žila jsem v krásné nevědomosti, užívala si všeho čeho jsem mohla. Měla jsem malicherné potřeby a názory. Až když se ze mě stalo to co jsem teď jsem pochopila co je skutečně důležité. To, čemu jsem tolik věřila se zhroutilo jako domeček z karet. Nevěděla jsem čemu mám věřit. Jediné v co jsem věřila, a věřím do teď, jsem já sama. Ale dokážu nadále věřit? Potom všem co se stalo a co se ještě může stát? Budu mít dost síly? Na tyhle otázky nikdo nezná odpověď. Dozvím se ji až v ten správný okamžik. Závidím těm, kteří mohou žít podle svého, bez výčitek svědomí, když se něco nepodaří. Těm, kteří nejsou lovci…
Autor Susannach, 06.01.2008
Přečteno 404x
Tipy 6
Poslední tipující: River, Bloodmoon, *Norlein*
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkné, jen občas tam chybí nějaká ta čárka

12.01.2008 21:21:00 | *Norlein*

Ale kto ma to nepredbehol?! :) Ale musim so Sarazinom suhlasit - čo iné mi zostáva keď povedal presne to isté, čo si aj myslím? :) Na prolog veľmi dobré, zaujímavy začiatok a už sa teším na ďalšiu časť :) Len rýchlo rýchlo :)

07.01.2008 00:25:00 | Syala

ešte som chcela dodať, že mi tam občas vadí opakovanie slov. :)

07.01.2008 00:25:00 | Syala

Susannach, no kde je pokračovanie?

PS: Skus to davat do odsekov.

06.01.2008 21:43:00 | Sarazin Faestred

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí