Zdechni [4]

Zdechni [4]

Anotace: [DÉLKA: 1 A4; ŽÁNR: Sci-fi] -> „Uhn .. „ rozlepila oči a zamrkala do potemnělé místnosti. Počkat, jaktože tu leží na pohovce sama, kde jsou ostatní? To přece nemohla jen tak usnout, nebo že by … „Andílek se probudil .. „ oznámil čísi hlas za ní..

„Uhn .. „ rozlepila oči a zamrkala do potemnělé místnosti. Počkat, jaktože tu leží na pohovce sama, kde jsou ostatní? To přece nemohla jen tak usnout, nebo že by …
„Andílek se probudil .. „ oznámil čísi hlas za ní. Rychlým pohybem se otočila na břicho a zpříma pohlédne do tváře Duncanovi, který byl bradou opřený o opěrku a zjevně ji už dlouho sledoval.

Přivřela oči do dotčené škvírky. On se stále jen potutelně usmíval. Napřáhla se a udělila mu přesně mířený výchovný pohlavek.
„ Auu .. „ ušklíbnul se a okamžitě couvnul pár kroků z jejího dosahu.
Stále na ni však hleděl s jiskřičkami v očích, zjevně se v takových situacích vyžíval.
„ Duncane .. co to proboha děláš?“ zvýšila nevrle hlas, což nebylo nic neobvyklého. Někdy to byl učiněný anděl, jindy vybouchla kvůli maličkosti a proto si od nich nejspíš vysloužila tu trefnou přezdívku andílek, kterou každý z nich pronášel s podivným podtónem.
„ Zvláštně oddechuješ, jako kdyby jsi se měla každou chvílí zadusit .. „ oplatil jí stejnou mincí a chtělo to opravdu hodně přemáhání, aby se hned nerozesmál.
Hleděli si do očí a on pobaveně sledoval, jak je dělí jen pár vteřin od jejího výbuchu.
„Parchante .. !“ ozval se křik z obývacího pokoje.

„Jsou jako malí .. „ zasmála se Angela a odložila poslední osušený talíř do police.
Rodger uznale pokýval hlavou a lokl si vychlazeného piva z plechovky, kterou svíral v ruce.
„ Rodgere .. „ hraně se na něj zamračila a dala ruce v bok, „ copak tě zase trápí? Jsi jak všetečný vorkoholik .. „ plácla ho utěrkou po hlavě opět se pustila do uklízení kuchyně.

„Však ty víš .. ona .. my .. „ dodal vážným hlasem a neuhnul pohledem, který stále upíral do neznáma před sebou.
„ Přestaň .. prosím .. „ po jeho slovech v ní vymizela veškerá dosavadní pohoda. Stočila k němu utrápený pohled. Neměla ráda tyhle diskuze, které se nápadně podobaly pohřebním historkám šedesátiletých důchodkyň, až na to, že oni se s nevyhnutelnou budoucností ještě nesrovnali.
Pevně svíral orosenou plechovku v dlani.
„Měli bychom s tím už něco udělat, cokoli, mám ji rád, strašně moc, nedokážu si představit, že by tady nebyla .. ale .. je nemocná .. „ dodal zoufalým hlasem a skryl tvář do volné dlaně.
Přejel jí mráz po zádech, musela se napřed zhluboka nadechnout, aby nezačala vyvádět, jako obvykle.
„Vždyť to ještě není jisté .. „ zakroutila hlavou zatímco její nenechavé prsty žmoulaly cíp vlhké utěrky.
„ Není jisté?“ uchechtl se, jako by právě slyšel hodně špatný až neuvěřitelný vtip.
„Viděla jsi ty fleky? Bůhví v jakém je stádiu, potřebuje léky a ty něco stojí .. i kdybychom měli peníze, nemáme potvrzení, nejsme očipovaní, nemáme je jak dostat!“ nechtěně zvýšil hlas natolik, že hluk z obývacího pokoje ustal.

Místností se rozlehlo ticho. Rodger se cítil vinen, Angela sklíčeně a oba dva nechtěli raději ani pomyslet na to, jak se cítí ty dva.
Vyměňovali si bezmocné pohledy a připadali si právě jako rozhádaní rodiče, kteří se za každou cenu snaží hrát divadlo před svými dětmi, jen aby dítka vyrůstala v sladké vizi šťastné a pohodové rodinky, kterou nic netrápí. Avšak idyla netrvá věčně a jednou nastane ten den, kdy všechno praskne .. první slzy spadnou spod víček dětských očí, přiletí první facky do tváře křehčí polovičky obou z manželů a bude .. konec.

„Přestaň .. „ kousla Duncana vší silou do ramene, tedy na jediné místo, kam dosáhla. Vždy, když se škádlivě prali, skončilo to prohrou jednoho z nich, častěji tedy Melissy. Dnes však hra skončila v dost krkolomné pozici ...
Autor Selene, 16.04.2008
Přečteno 345x
Tipy 7
Poslední tipující: Tommy Angelo, Bloodmoon, Syala, Irigrein, Procella
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

docela hezky napsané. skoro jako bych tam sám byl. jenom škoda že začíná až od čtvrtýho dílu. docela by mě zajímal začátek.

26.08.2008 21:37:00 | Tommy Angelo

super...aj keď trochu smutné...no, nenapínaj a pokračuj :)

16.04.2008 19:19:00 | Syala

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí