Jessica.4

Jessica.4

Anotace: Další díl

Za dveřmi se ozývaly téměř neslyšné hlasy - Bobby měl zákazníka. Jessica si nasadila na hlavu kápi a vstoupila.
Oběvia se v malé, spoře osvícené místnosti. Byl tu jen starý gauč a proti dveřím dlouhý pult ketrý připoínal bar. Stěna za barem byla pokryta polcemi které sahaly až ke stropu jen v rohu místnosti byly do stěny zasazené dveře, stále otevrěné, kryté závěsem z korálkú. Na policích bylo něco, co Jessica vždy důvěrně nazývala bordelem. Za barem stál Booby, velký obtloustlý chlap jako hora s přátelskou a usměvavou tváří.Věnoval ji mírně překvapený úsměv ale v očích mel starost, možná náznak strach. Přes pult proi němu stála vysoká postava. Zpod kápě ji přes ramena splývaly dlouhé, černé vlasy a kolem ní se šířil vzek a napětí. Byl to muž a podle pachu poznala, že i upír. Ve chvíly kdy vstoupila něco na Bobbyho křičel. Otočil se na ni a věnoval ji zlostý pohled. Nepřišla vhod. Chěla se usadit ale v tom udělal něco, co nečekala. Tím že v sobě dusila své schopnosti, nepoznal, že je čarodějka a vyslal proti ni vlnu energie tak záporné, že byla ve vyduchu vidět jako tmavě šedivá mlha. Pocity zoufalství, bzcennosti, bezmoci - to vše se ted v té nejhustší konzistenci jakou kdy viděla řítio jako pára proti ní vzduchem. Chtěl v ní vyvolat strach a vyhnat ji tím odsud aby nerušila. Zmást její smysly.
Jessica se njednou cítila plná energie. Energie kterou roky potlačovala a která najednou chěla ven. To vše se seběhlo velice rychle. Bobby, který jako obyčejný človek mlhu nemohl vidět, se tvářil nechápavě. Ve vzducu cítil zápach magie ale stále netušil, o co jde.
Enegie polétla Jessice tělem jako blesk. Bez rozmyslu napřáhla ruku do prosoru mezi sebou a upírem. Zcela automaticky aniž by o čemkoliv přemýšlela zde vytvořila ranný štít.Mlha do něj narazila a jessica která neyla trénovaná v magických souojích málem ztratila rovnováhu. Volnou rukou se opřela o zed za sebou a soustředla se, aby štít udržela.
Upíří kouzlo se od štítu odrazilo jako od trampolíny a proměnilo se v surovou energii kterou upíři pro svá kouzla využívali. Zpětná vlna srzila oba muže k zemi a narazila do poli, ze kterých se začalo s hlasiým řinčením sypat Bobbyho zboží. Jessica na to jen bezmocně koukala. Energie se v málé místnosti stále odrážela od stěn které ji nstihly všechnu absorbovat a vždy kdž se dotkal štítu, získala znovu na síle. Booby a ten upír si en bráili hlavy před padajícími předměy. Ty až k Jessice nedolétly. Zapřela se nohama a když se cítila připravená na náraz, zrušila štít. Přišel okamžitě. Zahoupala se jako topol ve věru ale ustála to. Pak se energie, která se již neměla kde vyživovat téměř okamžitě vstřebala.
Upír se zvedl jako první. Nahnul se přes pult a pohlédl na Bobbyho: "Ještě se vrátím." Zasyčel až výhružně. Pak pohlédl na Jessicu, obešel ji a zmizel ve dveřích.
Bobby už byl zase na nohou a spěchal k ní.
Autor Tessia, 04.05.2008
Přečteno 263x
Tipy 2
Poslední tipující: Syala, Irigrein
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nie, v pohode to preťahuj tak dlho, ako bude potrebné. ALe zase to príliš neprešvihni, aby to nebolo nudné. Zatiaľ ma to baví :)

20.05.2008 17:33:00 | Syala

No super!!! Jen je to moc krátké!!! Truchu delší kapitoly prosím a už nějakou tu akci:-)

04.05.2008 18:45:00 | SummerNight

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí