Hermiona - Úvod

Hermiona - Úvod

Anotace: Stručně řečeno Harry Potter pohledem Hermiony... =o)

Hermiona, už název vám jistě napovídá, že se tato povídka bude vázat na Harryho Pottera, a je to tak. Není to předělaný žádný z dílů Harryho, je to ryze můj příběh, který si propůjčil prostředí, postavy, no možná trošku i ten děj… =o) Jednou se mne spolužačka zeptala, ve kterém roce naši hrdinové studují, nedokázala jsem odpovědět, jelikož to nevím, třeba se to časem vyjasní. Ale zpět k příběhu: Hermiona je tedy povídka, která se váže na Harryho Pottera ale je z pohledu Hermiony, tak doufám, že se vám tento příběh bude líbit… ;o)
Začala jsem ji psát asi na začátku osmé třídy, na základce, napsala jsem asi 11 stran a nechala toho, už ani nevím co mě vedlo k tomu přestat… Asi mi došli nápady, nebo já vážně nevím.
Pokračovat, jsem v ní začala až v prváku na střední. Chtěla jsem psát jinou povídku ale pak jsem si vzpomněla na mou rozpracovanou, tehdy bezejmennou, Hermionu. V hlavě se mi zrodil příběh, který jsem postupně v mysli propracovávala, teď se jej snažím přenést „na papír“. Hermiona není ještě zdaleka dokončená ale i tak doufám, že se vám bude líbit. Prosím, komentujte, kritizujte, tipujte, co bude dál, cokoliv, hlavně dejte nějak vědět, že ji čtete… =o) To moc pomůže člověku, který s tím chtěl nejednou praštit…
Snad není co víc dodat, snad jen: příjemné čtení… ;o)
Autor Pluviassol, 02.06.2008
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí