Kristina: prolog

Kristina: prolog

Anotace: tak to zkusíme. uvidíme, co na to budou lidi říkat... přestat můžu vždycky. PS: Kdo první pozná, jakého autora mám nejraději, dostane pět, slovy PĚT bodu ;) PPS: Jisté nejmenované osoby jsou, z pochopitelných důvodů, ze soutěže vyloučeny :-p

Země byla tichá, čerstvě spadaný sníh se tiše třpytil na pláních, čekajíc na první obtisky nohou a nebo zvířecích tlapek. Na nebi zářila luna, obrovský stříbrný kotouč se díval dolů na zem a jeho mdlé světlo se odráželo na svazích kopců zpět do nebe. A tam někde, v dálkách, jaké si člověk ani nedokáže představit, někde mezi miliony a miliony dalších, daleko od Země a od lidí a od bolesti, se té noci zrodila hvězda.
A na Zemi se zrodilo dítě; z matky Ruth se zrodila Kristina, dcera Danielova. Narodila se jako stovky a tisíce dalších té noci, v některé z porodnic, za křiku a radostného pláče své matky a netrpělivého přešlapování svého otce; narodila se kypící zdravím do světa, který ji přivítal s otevřenou náručí, aby ji posléze vrhl po hlavě doprostřed reality a sám kolem ní udělal jen stále se rozšiřující, houpající se kruhy.
Autor Bůchví..., 02.06.2008
Přečteno 453x
Tipy 3
Poslední tipující: dablik007, Čarokrásná dívka od vedle, Noc17
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky bych brala jmenovat se Kristýna, ale ještě víc se mi líbí Nina.

17.07.2009 16:52:00 | deep inside

Hlasuju pro Jáchyma Topola :D

06.02.2009 12:50:00 | Xsi

Jo jo, Kristýna je hezké jméno=) Taky jsem ráda, že ho mám=DDD Akorát by mě zajímalo, které je podle tebe hezčí? Jen tak ze zvědavosti=)

16.11.2008 22:14:00 | Červená a černá

Já myslím, že tvůj oblíbený autor je "ŽIVOT"
tak co, dostanu ty body.

31.08.2008 22:57:00 | SZN

Jááá vím Václav Čtvrtek :o))) Křemílek a Vochomůrka..ne pardon nešlo odolat :o)

a 5 bodů je v kapce :o)

05.06.2008 11:12:00 | Noc17

Kristýna je krásný jméno... jen jedno jediný dívčí jméno je krásnější než tohle. o:-)

05.06.2008 06:43:00 | Bůchví...

s predošlým komentárom súhlasím a ani ja netuším, aký je to autor. Ale prečítam si aj ďalšiu časť, nič nemôžem zavrhnúť už po prológu :) Mimochodom meno Kristina schvaľujem :) ja ho nosím už osemnásty rok a normálne sa mi začína páčiť :)

04.06.2008 19:42:00 | Syala

i na prolog je to silene kratke. Ale zacina to slibne. Body asi neziskam, zadny autor mne nenapada

03.06.2008 12:49:00 | Jasmin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí