Srdce bojovnice - 36. díl

Srdce bojovnice - 36. díl

Anotace: Konečně přichází odpověď na otázku, zda se Riel od Saerose políbit nechá či nenechá. Speciálně věnováno odettce za včerejší správný tip :-)

Sbírka: Srdce bojovnice

Bylo to snad poprvé v životě, co mě někdo požádal o svolení, a já na okamžik vůbec netušila, jak odpovědět. Chci to? A nebo radši ne? Co můžu získat a kolik toho můžu naopak ztratit? A jak o mně bude Saeros a ostatní smýšlet, pokud budu souhlasit?
„Moc přemýšlíš, Riel...“ prohodil Saeros a pak se prostě naklonil ke mně a jemně otřel svoje rty o moje. Nedržel mě nijak pevně, takže kdybych se chtěla osvobodit z jeho sevření, bez obtíží by se mi to podařilo. Ani jeho polibek nebyl nijak agresivní, spíš jako letmé pohlazení motýlích křídel. Jako léčivý balzám na moji bolavou duši...
Nechala jsem ho, aby mě líbal, nebránila jsem se tomu, ale ani jsem se nedokázala přimět k tomu, abych nějak zareagovala. Pořád jsem čekala, že ztratí trpělivost a bezohledně se zmocní mých úst, ale on to neudělal. Po chvíli polibek ukončil stejně něžně jako ho začal a pátravě se zadíval do mých očí.
„Urazil jsem tě?“ zeptal se starostlivě.
Zavrtěla jsem hlavou. Zničehonic jsem ucítila, jak mě v očích pálí slzy. Do Mordoru! Copak dokážu snést, když mi někdo ubližuje, ale když se ke mně někdo chová hezky, tak mě to rozpláče? Co jsem to za zvrácenou osobu?
„Riel... Já ti neublížím, to přece víš...“
Přikývla jsem, ale stejně jsem neovládla zachvění, které proběhlo mým tělem. Bylo to ze strachu? A nebo z jiného důvodu? Jak už je to vlastně dlouho, co jsem se s někým líbala i pro své vlastní potěšení? Uvědomila jsem si, že to už je strašlivě dávno... ještě v mém prvním domově... Než jsem ztratila všechny své iluze, než se mi všechny mé vysněné vzdušné zámky s příšerným řachotem zřítily na hlavu.
Od té doby má ústa strádala. Drcená pod hrubými rty ellyn, kteří si bez ptaní brali, na co měli podle svého názoru právo. Jako kdybych byla v armádě jenom kvůli jejich potřebám! Je možné, že se tak ke mně chovali proto, že věděli, jaké služby si nechává poskytovat jejich velitel? Žádný z vojáků, kteří sloužili pod princem, si za celou tu dobu ke mně nic nezdvořilého nedovolil. A pak se objeví Saeros a dokonce se strachuje, jestli mě tím svým sladkým polibkem nezranil. Jenže pravda byla, že zranil. Obrnila jsem se proti bolesti a hrubosti, ale vůči něžnému zacházení jsem imunní být nedovedla.
Trochu jsem si odkašlala, abych narušila tu důvěrnou atmosféru mezi námi. „Pokud mě paměť nešálí, pak jsme chtěli procvičovat tvou lukostřelbu, ne?“ Zastrčila jsem si obě listiny za opasek a tázavě jsem se na Saerose zadívala. „A nebo jsi ztratil odvahu?“ ušklíbla jsem se na něho vyzývavě.
„Spíš abys ji neztratila ty, Riel...“ odvětil Saeros, ale již se o nic nepokoušel.
Společně jsme pro něho ve zbrojnici vybrali vhodný luk a pak jsme i s dostatečnou zásobou šípů zamířili na cvičiště. Cestou jsem zahlédla Amrase, který v aréně trénoval několik nováčků, a když nás spatřil, přátelsky nám zamával svým mečem. Pozvedla jsem svůj luk v odpovědi a neubránila jsem se pousmání. Saeros si toho povšimnul.
„Jsi si jistá, že mě chceš nyní učit lukostřelbě? Pokud se chceš raději dívat na Amrasův výcvik, pak ti v tom nebudu bránit.“
„Nebuď hlupák, Saerosi. Přece si nenechám ujít takovou příležitost vrátit ti všechny ty rány na cvičišti!“ odvětila jsem bez zaváhání.
„Takže měl princ pravdu?“ otázal se mě a na okamžik se zastavil.
I já jsem tak učinila a zadívala se mu do očí. „A v čem?“
„Že mě budeš po první lekci nenávidět.“
Pousmála jsem se. „Tak to není. Jak bych mohla?“
„Tedy?“
„Tedy co?“
„Tedy tě mohu znovu políbit?“
„Tady?“ podivila jsem se.
„Kdekoli...“
„Neměli bychom... takhle na veřejnosti...“ bránila jsem se ostýchavě.
„Proč ne?“
„Není to vhodné. Ostatní by si mohli začít povídat...“
„Tak je nech, ať si povídají. Řeči ti přece neublíží... Tobě ne.“
Smutně jsem se na něho zadívala. „V tom máš nejspíš pravdu. Pochybuji, že zůstalo něco, co by o mně mohli ještě vymyslet.“
Zlehka se dotkl mé tváře. „Tak jsem to přece nemyslel.“
„Možná. Jenže takhle to prostě je.“
„Jenže mně na tom například vůbec nesejde,“ ubezpečil mě a aniž by se mě tentokrát zeptal, znovu přitiskl své rty na moje.
Autor Nienna, 17.09.2008
Přečteno 819x
Tipy 29
Poslední tipující: Boscai, Alasea, Syala, Sára555, Tempaire, Darwin, Lavinie, Lostris Queen, Darkkitty, rry-cussete, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak já se o vojáky nezajímám. Sem myslel, že ve službě sou pořád...

18.09.2008 19:48:00 | Mairin Furioso-Renoi

Pro Ladyelf: To je mi líto, tak přeji brzké uzdravení. :-)
Pokráčko bude zase zítra, dřív to opravdu nejde. Ale bude to velice zajímavý díl... ;-)

18.09.2008 14:14:00 | Nienna

Tak konečně po dlouhé době někdo kdo jí miluje doopravdy.Jsem zvědavá jak se bude tvářit Thranduil až to zjistí no sice si moc nemyslím ,že by k ní měl nějaké větší city ,ale i tak sem zvědavá.Honem další pokráčko.Teď totoiž nechodím do školy ,ještě studuju na vysoký ,páč marodim...

18.09.2008 09:09:00 | Ladyelf

Pro Mairin: Etický kodex? Vždyť nebyli ve službě, tak nedělají nic špatného. Kámoš je voják a taky chodil s jednou vojandou. :-)
Přece kvůli tomu líbání nebudou zalízat někam do ústraní. To by přece byla vůči vojákům diskriminace ;-)

17.09.2008 21:11:00 | Nienna

Pro Kes: To byl jenom postřeh, že tu po ránu moc nových příspěvků nebývá. Většina sem něco posílá až odpoledne nebo večer. A to už si čtu z domova.
Jinak bych neřekla, že mám v práci leháro, jenom prostě bývá po závěrce volněji ;-)

17.09.2008 21:09:00 | Nienna

Jinak s Riel tak trochu souhlas, he. A nemaj vojáci taky něco jako etickej kodex? Sem myslela, že jo.

17.09.2008 20:51:00 | Mairin Furioso-Renoi

Ky bych chtěla mít v práci kový leháro teda...

17.09.2008 20:47:00 | Mairin Furioso-Renoi

... hehe čímž jsi nás ostatní, kteří se taky občas snažíme něco napsat, urazila k smrti :o)
Hezké. Jenomže tipuju, že to nebude mít dlouhého trvání. Něha není pro vojáky a Saeros ji nemůže pořád bránit.
No jsem zvědavá na zítřejší dílko :)

17.09.2008 16:17:00 | Kes

Já v práci zahajuji den podobně... Uvařím kafe, k tomu dám druhou snídani, otevřu Liter... hodím sem svý příspěvky a rychle koukám, co si přečíst. Jenže mnohdy tu vůbec nic novýho není, a tak otevřu Wordu a začínám psát další kapču... ;-)

17.09.2008 14:05:00 | Nienna

To se lehce řekne, ale hůř praktikuje... Když ty se tak skvěle čteš, jenže já než rozlepím po ránu oči, tak si musím dát pořádný hrnek něčeho teplého do žaludku, většinou nevydržím, rozkliknu u toho liter a tam další dílek od tebe - no a to potom se zapomenu a stávají se takové nehody :-)

17.09.2008 13:15:00 | odettka

Copak ses minule nepoučila s tím čajem? U mých děl zásadně nic nepít, nejíst... a mnohdy to radši ani nečíst... ;p
Skřet Beleg čeká na vhodný okamžik. Vždy připraven! :-)

17.09.2008 11:39:00 | Nienna

Romantika, aaaaach... Jinak díky za věnování, překvapením jsem se málem zlila kafem, na takové šoky mě příště musíš předem připravit :-) Jen by mě zajímalo, kde se schovává ten skřet Beleg ;-)

17.09.2008 11:25:00 | odettka

No, konečně po tolika útrapách Riel zažívá i chvilky něžností :-) Jsem zvědavá, co pro ni chystáš dál.

17.09.2008 09:49:00 | temptation

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí