Anaefové

Anaefové

Anotace: Fiktivní místo, fiktivní lidé a fiktivní čas. A teď hlavně ti fiktivní lidé.

Sbírka: Anaefové - putování

Zdání klame. Na první pohled jsou podobní Elfům. Nenechte se ale mýlit. Mají s nimi společného méně, než si myslíte, ale více, než si myslí oni.
Na rozdíl od nich žijí na mýtinách v jehličnatých lesích. Jsou ale stejně vysocí a vypadají stejně křehce. I když jen vypadají.
Vlasy mají dlouhé, hnědé. Většina mužů si je barví na zeleno. Nosí je volně, ženy je svazují do copů a podobných věcí.
Oči jsou podlouhlé, dlouhý nos, ústa nepříliš velká.
Nosí povětšinou hnědé, žluté nebo zelené šaty. To aby v lese nebyli moc vidět.

Existuje ale jiná věc, která Anaefy od Elfů nejvíce odlišuje. A to síly. Elfové dovedou převážně jen hledět do budoucnosti, případně očarovat předměty apod. Anaefové ale disponují volnou magií. Dokážou vysílat síly a energie a používat je jako kouzelníci kouzla. asi i díky tomu jimi nejsou příliš hojně navštěvováni. Proud volné magie bývá silnější než magie spoutaná v kouzlech.
Tato magie zde ale nabývá příliš využívaná. Anaefové ji poměrně neradi používají. Když už musí, tak jen k léčení a boji.

Věří přírodě. Rostlinám, zvířatům, kamenům. A to hlavně kamenům. Žádnou anaefskou dívku nepotkáte bez oblázku na krku. Věří v léčivou moc minerálů a hojně ji využívají. Ze stromů dokáží získat sílu a i moudrost týkající se přírody, vzduchu a země.

Anaefská moudrost je velice vyspělá. Své poznatky zapisují pomocí run do obsáhlých knih a kamenů. Anaefové vydrží dlouhé hodiny přemýšlet a přemýšlet. Obvykle při tom stačí ujít spoustu kilometrů, uloví zvěř, upečou ji atd. Když to uznají za vhodné, seznámí se svými myšlenkami ostatní. Ti si nad nimi zase popřemýšlí, a pak je zapíšou.

Toto není ani zdaleka vše. Ale napsat VŠE o Anaefech, vydalo by to na hromadu knih, a stejně by to nebylo všechno,. Pokud někdo ostatních národů alespoň trochu pronikne do anaefské kultury, říká: Velice zvláštní národ. Víc nikdy nikdo neřekne. což kdyby se to Anaefům nelíbilo? Je není radno rozčilovat.
Autor Alasea, 17.11.2008
Přečteno 319x
Tipy 7
Poslední tipující: Myghael - the Lord of Absurdity, Bíša, hermiona_black, Jablik
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí