Anaefové - Barvy magie

Anaefové - Barvy magie

Anotace: Fiktivní místo, fiktivní lidé a fiktivní čas. A podstata.

Sbírka: Anaefové - putování

Magie se barví, a to podle toho, k čemu je využívána.

Žlutá barva značí samotnou energii. Je jako blesk.
Základní magie je bezbarvá nebo všebarevná, přesně říci se to nedá. Tu ale dokázalo využít a ukrotit jen minimum lidí od počátků doby, takže se o ní nic moc neví. Proud té nejpůvodnější magie, kterou je schopný vytvořit každý Anaef. K léčení se příliš nepoužívá, neboť udržet ji v mezích dá velkou práci. Žlutá se ráda vymyká kontrole.

Modrá barva je energií mysli a těla. Využívá se hlavně v léčitelství. Dodává člověku energii a sílu, například k hojení ran, či probuzení z mrákoty. V boji zase může mrákoty přivodit.

Červená je barva magie těla. V léčení se používá na hojení ran. V boji pak naopak zranění vytváří.
Fialová je barvou jedu. S její pomocí je možno jed najít, připravit, použít, ale naopak při požití jed odstraní.

Hnědá magie je hrubou silou. S její pomocí je možné zdvihat těžké balvany, kácet stromy, co si uživatel přeje.

"Magie plného využití" je výjimka. Bere na sebe všechny barvy, nejčastěji světle růžovou. Tato magie nejvíce připomíná kouzla. Lze ji použít na cokoli, hlavně je však využívána na OVLIVŇOVÁNÍ. Donutí jehlu, aby sama šila, polévku, aby se sama míchala. Je to magie na pohrávání, na všechno to, na co nestačí ty ostatní.

Tmavě hnědá a černá nebývá upomínána. Tu používá jen Pátý Národ. Tyhle barvy nikdy nic dobrého nepřinesou.
Autor Alasea, 25.11.2008
Přečteno 279x
Tipy 3
Poslední tipující: Bíša, hermiona_black
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí