Geirn a Joty

Geirn a Joty

Anotace: Fiktivní místo, fiktivní děj a fiktivní postavy.

Geirn,
neboli mezi svými Jerry, je zcela typický drak s netypickou zlatou barvou, která se ovšem často mění na zelenou. Rád si někoho stále bere na mušku a miluje humor (nebo alespoň to, co jemu připadá jako humor). Jeho magické schopnosti jsou jako u všech jeho příbuzných vysoké. Od ostatních draků ho ale odlišuje to, že má rád lidskou společnost (nebo společnost vůbec) a baví ho dělat vylomeniny, ačkoli jeho věk už tomu neodpovídá. Nedává najevo, co všechno se v něm vlastně ukrývá, ale až to vybuchne, bude to stát za to.

Takže Joty.
Tak trochu podivín, ale v poměru s ostatními kouzelníky je normální. Vše je ovšem relativní. Má dojem, že všechny věci (a lidé) nejsou tak špatní, jak se o nich říká. Zakořeněné předsudky vůči Anaefům, že jsou nebezpeční, stilkenům, že jsou vražední, Elfům, že jsou k ničemu ale raději se jim vyhni, a vůči Lidu, že jsou hloupí, se poněkud stratily a nahradilo je něco jako "říká se to, ale prosím vás, nemůže to být přece tak hrozné!". Nejspíše se momentálně divíte, jaktože vlastně přežil, protože tyhle kouzelnické předsudky jsou velice správné a je to často to jediné, co kouzelníkovi pomůže přežít (nepočítám rychlé nohy). Divíte se dobře. Joty je zvláštní typ osobnosti. Vleze po hlavě do nebezpečí a zase z něho vyleze, aniž by zjistil, že v nějakém byl. Ostatním lidem dá občas dost práce se zachraňováním jeho osobnosti, ale on se jen občas podiví, co se to těm okolo děje.

Jistě už jste pochopili, proč tento čaroděj pomohl Ean. Ne, vůbec netuší, do čeho to vlastně vlezl, ani co ho čeká. Jenže má prostě smůlu. HAHAHA. (pardon).
Autor Alasea, 12.12.2008
Přečteno 289x
Tipy 2
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí